Wat doen jullie 30 april (Koninginnedag)

Yeah, net ff 36 bier gekocht voor morge, dat word dus flink doorzakke!

Wie gaat er nou naar amsterdam? Ut is cool om met een groep te gaan! Ik en die ene dude nemen de 1ste trein die uit ede-wageningen naar amsterdam gaat!
 
heb hele dag beetje in eindhoven rondgehangen (nog hartstikke gaar van gisteren, toen ook tot 4 uur uitgeweest)... op stratumseind werd er allemaal buiten gedraaid enzo, was wel vet... vanavond ook... ff gekeken naar een of andere breakdanceshow, dat ziet er echt zwaar vet uit 8) toen naar stationsplein gegaan, daar draaide DJ Tiesto vanaf 4 uur... en t was daar echt teringdruk!!!! :eek: niet normaal meer... mja was ook wel vet, jammer dat het zo druk was... nu ben ik weer ff thuis :) straks om een uurtje of 10/11 ga ik weer de stad in ...
 
ik was vanmiddag in a'dam, maar kan het aan mij liggen dat bijna geen allogtonen iets oranjes of rood-wit-blauw aan hebben.

en al hadden ze dan een vlaggetje (van unox) op hun hoofd, dan zat ie onderste boven |( .... zijn ze nou dom of staat dat ergens voor ?????
 
Ben net terug... HELEMAAL BRAK! Ik was dus samen met andere dude helemaal in ut oranje... als enige bleek later :| . We hadde onze face dus ff oranje gefixed...

Ik weet nie wie nog meer in A'dam was.. maar tijdens ut concert van blof was ik op die 3 grote schermen met mn smoeltje :P ! Die camera stond 3 min op mn face gericht! Echt netjes man! En dus niet een groep shot, maar ingezoomd op mn face :| ... 3 min gefilmd.. en 3 sec op die schermen.. maja.. boeie!

Je zou dus verwachten dat iedereen dik vrolijk helemaal oranje is.. NIET DUS! Volgend jaar dan maar niet meer face smienken (of hoe je da ook scrhijft).

We viele dus dik op.... elke buitelander hield ons aan om een foto te maken :| :| :| ....
Naja... ut was opzich wel lachu vandaag
 
Originally posted by SpeedfightFreak
heb hele dag beetje in eindhoven rondgehangen (nog hartstikke gaar van gisteren, toen ook tot 4 uur uitgeweest)... op stratumseind werd er allemaal buiten gedraaid enzo, was wel vet... vanavond ook... ff gekeken naar een of andere breakdanceshow, dat ziet er echt zwaar vet uit 8) toen naar stationsplein gegaan, daar draaide DJ Tiesto vanaf 4 uur... en t was daar echt teringdruk!!!! :eek: niet normaal meer... mja was ook wel vet, jammer dat het zo druk was... nu ben ik weer ff thuis :) straks om een uurtje of 10/11 ga ik weer de stad in ...

Eindhoven was nie zo veel aan, Stratum beetje druk maar:o
Tiesto draaide wel ok eigenlijk, maar ook poepiedruk, en de muziek stond te zacht.
 
Originally posted by zjonnie
Eindhoven was nie zo veel aan, Stratum beetje druk maar:o
Tiesto draaide wel ok eigenlijk, maar ook poepiedruk, en de muziek stond te zacht.

stratum viel best mee als je eenmaal aan de bar stond :) enne ik heb maar geen moeite gedaan om het stationsplein op te komen, echt zwaaar druk.
 
Back
Top