Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.

$peedfre@k

2nd Life Scooters
Had nog geen topic gezien met dit onderwerp (zo wel, laat het even weten en dan haal ik hem weer weg :W)

Laat ik is beginnen:

- het begon op mn 14e met een krantenwijkje
- Daarna tijdje op de markt gewerkt en bij distributiecentrum van de Plus
- Toen bij United Pizza gewerkt (ontslagen door weelys :S)
- Cariëre doorgegaan bij Domino's Pizza :p

En nu werk ik full-time (55-60 uur per week) bij fruithandel Olympic Fruit in Barendrecht en zit daar op de logistiek :W
 
Advertisement - register to remove this

Wel grappig topic dit. Ben ook wel benieuwd wat sommige onder ons hier doen :)

Ik zelf op dit moment hypotheek adviseur bij de Postbank maar per 1 maart ga ik beginnen als ass. transportplanner bij een export/import bedrijf van groente, fruit, planten en wijn :)
 
volgens mij is er al zo een topic? maargoed,

Zit op school (hoge hotel school den haag)

daarnaast werk ik bij vd valk in rotterdam zo een 2 a 3 dagen in de week tegen een zeer aantrekkelijke prijs omdat de zoon van meneer vd valk een goede vriend van mij is ;)
 
En nu werk ik full-time (55-60 uur per week) bij fruithandel Olympic Fruit in Barendrecht en zit daar op de logistiek :W

Zit je vlak bij mn pa zn bedrijf. Die zit ook op Ziedewij (Ebweg).

Rij zelf op zaterdag meubeltransport. Gewoon met B-rijbewijs :) . Heb een jongen van 18 bij me die helpt met lossen bij klanten. Zijn meubelen in de wat duurdere prijsklasse.

Rest van de week nog student. Bij deze baas zit ik al 5 of 6 jaar. Daarvoor ook al 2 jaar als bijrijder in meubelbranche gewerkt.
 
Ik werk momenteel als callcentermedewerker bij Human Connected (oude naam MC Tell) In Breda.
dit voor 14 uurtjes per week tegen een fraai salaris. (sinds week 36 afgelopen jaar)

Hiervoor was ik werkzaam bij Karwei, daar wordt echter een beleid aangehouden wat betekend dat je na 3 tijdelijke contracten geen contract voor onbepaalde tijd meer aangeboden kreeg. (3× een half jaar)
Daaroor BN Destem rondgebracht in mijn woonplaats. (ongeer anderhalf jaar gedaan)
 
volgens mij is er al zo een topic? maargoed,

Zit op school (hoge hotel school den haag)

daarnaast werk ik bij vd valk in rotterdam zo een 2 a 3 dagen in de week tegen een zeer aantrekkelijke prijs omdat de zoon van meneer vd valk een goede vriend van mij is ;)

Jij woont toch in Alkmaar? Best stukkie rijden dan elke keer. :p



Ik werk vanaf volgende week full-time bij Vodafone als verkoper in Heerhugowaard.
Volgend jaar weer studeren, moet alleen nog de juiste opleiding kiezen.
 
Jij woont toch in Alkmaar? Best stukkie rijden dan elke keer. :p



Ik werk vanaf volgende week full-time bij Vodafone als verkoper in Heerhugowaard.
Volgend jaar weer studeren, moet alleen nog de juiste opleiding kiezen.

ja ik woon in broek op langedijk, maar heb ook een huisje in den haag, waar ik door de weeks zit;)
 
Ik werk bij een carosseriebouw bedrijf, vanaf volgende week ofzo ook fulltime en volgend jaar beginnen met andere studie :7
Daarvoor nog een tijdje bij de edah gewerkt en krantjes bezorgd enzo
 
Zit op school (GLR)..

en werk bij een stoffeerder als uhm.. stoffeerder.. ooit is ingerold (is me buurman).. ben nu opzoek naar een baantje waar ik wat meer uurtjes kan draaien..
 
Wel grappig topic dit. Ben ook wel benieuwd wat sommige onder ons hier doen :)

Ik zelf op dit moment hypotheek adviseur bij de Postbank maar per 1 maart ga ik beginnen als ass. transportplanner bij een export/import bedrijf van groente, fruit, planten en wijn :)

Dan ga je ongeveer hetzelfde als ik doen :W

De_allerheilige Ik werk momenteel als callcentermedewerker bij Human Connected (oude naam MC Tell) In Breda.
dit voor 14 uurtjes per week tegen een fraai salaris. (sinds week 36 afgelopen jaar)


Dit verdient altijd wel aardig tot een bepaalde leeftijd :) relaxed baantje hoor :D
 
Werk sinds een jaar bij een groot bedrijf in de verkeerskunde. Ben daar technisch tekenaar (AutoCAD).
 
Zit zelf nog op school, havo 5 :rolleyes: om wat bij te verdienen werk ik in het weekend bij profile Tyrecenter,, meestal in de wasstraat, soms in de werkplaats. Geen verkeerd werk, en in de wasstraat krijg je ook flink fooi :W
 
barman ^_^. Zit in 6vwo en 1x in de week achter de bar bij de bridgeclub :W. Alleen maar 60+ die daar aan het bridgen zijn dus de fooien zijn best chill (gemiddeld nu 25eu voor 6 uurtjes werken, heb met kerst 40eu binnengeharkt :p)
 
barman ^_^. Zit in 6vwo en 1x in de week achter de bar bij de bridgeclub :W. Alleen maar 60+ die daar aan het bridgen zijn dus de fooien zijn best chill (gemiddeld nu 25eu voor 6 uurtjes werken, heb met kerst 40eu binnengeharkt :p)

Als je vader je vraagt de tuin aan te harken ben je nergens te bekennen... :O
:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top