Wat doen jullie voor de kost? #2

Zit momenteel in 3e jaar van Facility Management op de Haagse Hogeschool.

Daarnaast -+ 35 uur per week Supervisor van de sneeuwbaan in de Uithof. "s nachts 3 keer per week pistebully chauffeur á 3 uur. Tussendoor geef ik nog ski- en snowboardles.
Daarnaast meestal op vrijdag voor de lol achter de bar bij de Ijshockeywedstrijden op me werk.

Zomers is dit alles altijd wat minder (-+20 uur) en dan werk ik op het strand van Scheveningen. Ook daar doe ik van alles. Deze week opbouwen van de strandtent en daarna af en toe achter de bar.

Verdien bij elkaar ongeveer 1500 netto per maand. De stufi is stopgezet, want heb al eens gezeik gehad met de IB groep :) (soms meer, soms minder)
 
Last edited:
Werk inmiddels in de keuken bij de bezorgbeer. Soms ook nog bestellingen doen met de auto. Verdient niet heel super, 6,80 per uur maar tis gewoon ook gezellig altijd. En das minimaal zo belangrijk denk ik.

Zo nu en dan ook scootertjes opknappen en verkopen, leuke bijverdienste als je t goed doet!
 
Operator (in opleiding) in continudienst. Werk via SGS bij de vopak.

1850,- netto (incl. ploegentoeslag). Er is alleen nog geen maand voorbij gekomen zonder een paar overuren :+
 
Hoofd IT verantwoordelijke / Applicatie ontwikkelaar (webdevelopment) :+

2,5k en 1 jan 3k p/m

En eigen bedrijven, zie sig :p
 
Marinier, 20 jaar - Ongeveer 1550 Netto p/m ex toelages etc etc..

Wat doe je zowel op een dag? Paar lesjes volgen en sporten :) Verdien niet het meeste, maar doe er ook zeker niet het meeste voor :p
 
binnenkort op stage, weet iemand een leuk bedrijf wat stage vergoeding geeft in de omgeving van vlissingen, middelburg of vlissingen-oost? Het bedrijf meot een constructiebedrijf zijn of in de metaal techniek zitten.
 
Nu mbo bedrijfsadministratie en door goede stage 13 uur in de week bij kunnen werken, kleine 400 in de maand.

Volgend jaar duaal hbo MER doen, 3 dagen werken en 2 dagen studie, incl auto(corsa:p) 700 euro netto(ex toeslagen zoals onkostenvergoeding, bonus, enz., auto kosten zijn er al af)
 
Operator (in opleiding) in continudienst. Werk via SGS bij de vopak.

1850,- netto (incl. ploegentoeslag). Er is alleen nog geen maand voorbij gekomen zonder een paar overuren :+

SGS opleidingscentrum? Daar kan ik volgende week examen gaan doen :(.
 
bijbaantje bij c1000 distributiecentrum ;)
100 euro in de week, 1 avond en zaterdags meestal
verder in de zomer btje beunklusjes, kan zat rondkomen...
 
Nu mbo bedrijfsadministratie en door goede stage 13 uur in de week bij kunnen werken, kleine 400 in de maand.

Volgend jaar duaal hbo MER doen, 3 dagen werken en 2 dagen studie, incl auto(corsa:p) 700 euro netto(ex toeslagen zoals onkostenvergoeding, bonus, enz., auto kosten zijn er al af)

aan welke school ga je dat doen als ik vragen mag en bij welk bedrijf ben je van plan om te gaan werken op welke functie?
 
Back
Top