Haagze sf2
F0rum psycholoog
sorry :* :-:Haagze sf2 said:dan ben je helemaal een [haagse spelling weggehaald] die moet sterfen, als je vrijwillig mensen gaat naaien x|
sorry :* :-:Haagze sf2 said:dan ben je helemaal een [haagse spelling weggehaald] die moet sterfen, als je vrijwillig mensen gaat naaien x|
sterven :*Haagze sf2 said:dan ben je helemaal een [haagse spelling weggehaald] die moet sterfen, als je vrijwillig mensen gaat naaien x|
JohnB said:Quote waard!!!
scully said:Inderdaad, de politie agenten die op straat lopen zijn gewoon stuk voor stuk matennaaiers. Het gaat er bij hun echt niet om of het op straat ook veiliger word. Van mij mogen ze ook allemaal dood neervallen. En @Big-jay: Sorry, maar als jij bij die lui wil, ben je in mijn ogen gewoon een zielig mannetje.
Renz P. said:dus jou "zielig" vinden van Big_Jay is niet helemaal op ze plaats imo :!
Martin. said:Jaartje HBO gedaan (Information Engineering) vond er geen fuck aan en het was veel te simpel. (Voor geen 1 tentamen geleerd en alleen maar 7+ gehaald) Ben nu een jaartje als Project Manager werkzaam bij het bedrijf waar ik tijdens mn studie ook al werkte Waarschijnlijk na een jaartje werken de studie oppakken op de VU en Bedrijfswetenschappen gaan doen. In ieder geval leuke CV building dit..