Haagze sf2
F0rum psycholoog
Ik werk voor de overheid, ben chefkok en kook voor balkie, amerikaanse ambasades enz. minister dijkstal. en dat soort homo's
en verder werk ik voor de SBO .
Haagze sf2 said:Ik werk voor de overheid, ben chefkok en kook voor balkie, amerikaanse ambasades enz. minister dijkstal. en dat soort homo's
Sjoerd said:Lijkt me niet, 2 jaar... Een master duurt gemiddeld toch wel minimaal 1jaar. Voorwaarde om daar in te stromen is dan dat je wel een bachelor diploma moet hebben waarmee je tot die master wordt toegelaten. Dat kan via een HBO Bachelor haast nooit direct, of je moet echt een perfecte aansluiting hebben (HBO toerisme en CI lijkt me dat niet echt).
Enne Vass, je ging toch naar Australië enzo, plannen gewijzigd? Ik weet dat je vaak goed nadenkt over zulke beslissingen, maar is die opleiding niet een beetje zo'n popi dingetje na CSI...
paar jaar geleden als leerling gewerkt ,Renz P. said:Hoe ben je daaraan gekomen?
En hoe oud ben je eigenlijk dan?
Lennox said:Volgens mij is dat een master op de EUR hoor? Daarnaast is 2 jaar niet gek. Eerst een jaar schakel volgen en dan een jaar master...
Enrico@CBR600 said:Politie = landverraders...
Big-Jay said:Zie dat je HBO hebt gedaan.. Maar zo'n opmerking getuigt toch echt meer van niveau kleuterklas :L
Big-Jay said:Ik zei er ook bij dat ik meer de kant van AT en reserche interessant vind.. Zo'n josti baan als parkeerbonnetjes uitschrijven, en laseren zou ik echt nooit van mn leven doen..
Enrico@CBR600 said:Agenten beginnen vaak bijvoorbeeld in een flitsauto o.i.d.. De simpele dingen dus. Je wordt niet direct rechercheur
dan ben je helemaal een [haagse spelling weggehaald] die moet sterfen, als je vrijwillig mensen gaat naaien x|Lennox said:Daar zitten juist vaak een soort van vrijwilligers in hoor.