Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Ok, je maakt dan ook wel minder uren dan mij :).

Ik ben 18jaar, niet vergestudeert en maak weken van 38,5 uren en verdien +- 1700€
 
Klopt ja , je bent van België ? Ik ken nog mensen uit het Limburgse die daar werken en evenveel verdienen op 18-19 jarige leeftijd .
 
Ik ben ook zo begonnen op de Agf afdeling eerst op zaterdags en later voor 30 uur en wou altijd bedrijfsleider worden tot dat ik de manier ondekte hoe je bij dat bedrijf bedrijfsleider moet worden. Ik laat het liever zien door hard en goed te werken.
 
Klopt ja , je bent van België ? Ik ken nog mensen uit het Limburgse die daar werken en evenveel verdienen op 18-19 jarige leeftijd .

Jep Belgie, ligt in Lommel.

Verdient zeker en vast niet slecht daar, wetende dat ik vanaf nu om het half jaar opslag krijg :) (als je gewoon normaal/goed je werk doet).
 
Ok, je maakt dan ook wel minder uren dan mij :).

Ik ben 18jaar, niet vergestudeert en maak weken van 38,5 uren en verdien +- 1700€

Dan verdien jij onzettend veel...........
Ben zelf 24 en draai ook 3 ploegendienst, maar ik kom er niet aan.
Eigenlijk helemaal niemand wat ik ken.
 
Zo spannend vind ik het niet, aangezien je in de ploegen werkt :)

Uiteraard net loon zo, maar je werkt er wel continu voor, trek die toeslag er maar af, en je zit bijna gelijk aan die supermarkt boi.
 
Zo spannend vind ik het niet, aangezien je in de ploegen werkt :)

Uiteraard net loon zo, maar je werkt er wel continu voor, trek die toeslag er maar af, en je zit bijna gelijk aan die supermarkt boi.

Ploegendienst of niet, 1700 (netto gaan we maar vanuit) strookt absoluut niet met de leeftijd 18 jaar :)
 
Ik ben ook zo begonnen op de Agf afdeling eerst op zaterdags en later voor 30 uur en wou altijd bedrijfsleider worden tot dat ik de manier ondekte hoe je bij dat bedrijf bedrijfsleider moet worden. Ik laat het liever zien door hard en goed te werken.


Watskeburt??
 
trek die toeslag er maar af, en je zit bijna gelijk aan die supermarkt boi.


Wat is dat nu voor onzin. Trek jij 500€ van he nettoloon af en je komt ook in de buurt van die supermarkt boi. Slaat toch nerges op? Ik werk nu eenmaal in 3 ploegen dus waarom zou ik het bezien zonder die toeslag?
 
Ja dat klopt , de lonen zullen in Nederland gewoon lager liggen als in België ?? Ik kan zo 4-5 mensen van 18-22 opnoemen die daar werken en ook gewoon 1600-1700€ netto hebben ...
 
Ja en dat is dat bedrag omdat je in ploegendienst werkt, met jouw leeftijd en normale werkweek hou je misschien 1400 netto over. Dat bedoelen ze te zeggen. Kon ik maar ploegendiensten draaien :p
 
Ja en dat is dat bedrag omdat je in ploegendienst werkt, met jouw leeftijd en normale werkweek hou je misschien 1400 netto over. Dat bedoelen ze te zeggen. Kon ik maar ploegendiensten draaien :p

Ik snap wel wat je bedoeld maar:

ALS ik normaal in dag werk dan ...
ALS jij niet had verdergeleerd dan ...

Waarom kan je geen ploegendienst draaien? Laat jou functie het niet toe om in ploegen te draaien dan?
 
School naturlijk.

Daarnaast doordeweeks bij het gemeentehuis, Burgerzaken.
(Door geslaagde stage werk aangeboden gekregen)

Zaterdags agf afdeling in de supermarkt y0.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top