Wat doen jullie voor de kost? #2

Ik doe ook Facility Management alleen @ Saxion Deventer. 1e jaars, dikke kans dat ik me inschrijf voor duaal. Die theorie is toch niet mijn ding. Verder beun ik bij als ambulant kelner en rijd wanneer nodig voor een autoverhuur bedrijf.

ghe jij zat in dat lokaal waar je vanaf de roltrap zo tegenaan loopt?
hele klas was in pak ofniet?
 
Is dat normaal dat je nu pas 2 weken in nl geweest bent of heb je het nu heel druk ?

Als militair ben ik ook wel regelmatig van huis maar nu pas 2 weken thuis red ik niet en weet ook niet of ik dat heel relaxed zou vinden.

nu is het wel vrij veel moet ik zeggen,
iets meer dan 5 weken in zuid-korea gezeten, 2 weken Saint-Denis(eilandje naast Madagascar ergens), en dan nu tot volgende week vrijdag Istanbul. En dan de maandag er na meteen naar Algiers(Algerije) voor 2 weken.

Moet zeggen tis echt veel nu.
Hebben ineens veel projecten die af moeten.
Helaas, wou eigenlijk wel dat ik wat meer thuis was nu moet ik zeggen.
Mis iedereen thuis wel, normaal is het zo 3/4 weken weg 1 week thuis(zaak) ongeveer.
Dus dat is wel goed door te brengen.
 
nu is het wel vrij veel moet ik zeggen,
iets meer dan 5 weken in zuid-korea gezeten, 2 weken Saint-Denis(eilandje naast Madagascar ergens), en dan nu tot volgende week vrijdag Istanbul. En dan de maandag er na meteen naar Algiers(Algerije) voor 2 weken.

Moet zeggen tis echt veel nu.
Hebben ineens veel projecten die af moeten.
Helaas, wou eigenlijk wel dat ik wat meer thuis was nu moet ik zeggen.
Mis iedereen thuis wel, normaal is het zo 3/4 weken weg 1 week thuis(zaak) ongeveer.
Dus dat is wel goed door te brengen.
Heb jouw werkzaamheden hier al vaker gelezen maar jij hebt veruit de tofste baan die hier is langsgekomen :W
 
Werk in een Electo zaak, verkoop van witgoed/bruingoed/kleinhuishoudelijk etc. En tevens witgoed monteur aan huis.

verdient ? altijd te weinig :7
 
Heb jouw werkzaamheden hier al vaker gelezen maar jij hebt veruit de tofste baan die hier is langsgekomen :W

tnx (Y)
Klinkt allemaal mooi,, maar af en toe ook zwaar.
Omdat ik maar alleen ben en dan toch wel eens dag en nacht ploegen moet trainen dan heb je wel een goede zware week.

Maar aan de andere kant kom echt overal!
Plekken waar je normaal nooit naar toe zou gaan of landen, kan ik nu wel komen.
Dus dat maakt het tof!
Als je wat vrije tijd hebt, is het echt vet!
 
Heb jouw werkzaamheden hier al vaker gelezen maar jij hebt veruit de tofste baan die hier is langsgekomen :W

Tjah, veel reizen is niet equivalent aan veel zien van de wereld... Het kan wel (m'n pa heeft best wat internationale ervaring in China, Amerika, Egypte), maar het hangt sterk van de verblijfsduur en karakter van de klus af, hoeveel vrije tijd je hebt, en met wie :)
 
Mijn pa gaat wel eens op tripjes naar het buitenland om contracten te bespreken, maar die heeft meestal wel een leuk toeristendagje er bij :winner:
 
Werk bij een juweliershuis met 4 filialen door het hele land, we verkopen vooral de luxere merken zoals cartier, breitling, iwc, jaeger-lecoultre, audemars piguet , omega, piaget, tag heuer, bell&ross dat idee. Werk daar nu 3 jaar in de sales en werk regelmatig ook in een ander filiaal. Daarnaast ben ik voor een groot deel verantwoordelijk voor de after sales, dit houdt in horloge reparaties en het maken van prijsopgave's voor de reparaties. Heb 4 jaar de lang opleiding tot juwelier/ondernemer in Schoonhoven gevolgd en begin eind deze maand met een avondopleiding HBO bedrijfskunde 2 jaar.
 
Assistent Manager Logistiek.

Planningen maken voor chauffeurs, eventueel invallen als het nodig is. Problemen aanhoren, afspraken maken bij garage's.

Ook verantwoordelijk over de loods, dus zorgen dat die schoon gemaakt wordt, alles z'n plekje krijgt.

Salaris: 1900,-.
 
Back
Top