Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
@ nooby

Ik werk op kantoor bij een cv-bedrijf dus ik kan geen ploegendiensten draaien. Vind ik ook niet erg hoor, ik krijg dat weer gecompenseerd met een auto vd zaak :)
 
Totdat je kinderen heb die je nooit ziet opgroeien omdat je altijd s'nachts aan het werken bent en overdag op je rug ligt te knorren ;)
 
Hard werken hou ik sowieso niet van. Liever een baan waar je alleen koffiemachine bezet hoeft te houden :p ;)

Deze zit btw dik over dn duuzend.
 
Watskeburt??
De bedrijfsleiders die er eerst zaten kon ik het goed mee vinden en het leek leuk tot dat er een bedrijfsleider kwam die ik niet zo mocht en zonder goede contact met je bedrijfsleider kom je gewoon niet verder omhoog. Een bedrijfsleider kan je maken of breken. Het heeft gewoon niks met capaciteit te maken. Nu volg ik een boekhoudkundigge opleiding daarna hopelijke hbo deeltijd.
 
nachtdiensten ZUIGT.. doe het nu al 3 jaar, en ben het helemaal zat.. mjah ik verdien dan ook 2000+, dus zal een teleurstelling zijn om weeer dagdiensten te gaan draaien... hoe dan ook zie ik het al snel gaan gebeuren.. iets te maken met ''crisis'' wat er nu speelt...
 
Werk in een bouwmarkt, 4 dagen / maand ( zaterdag ) en in devakanties. heb 7,20 € netto / uur wat op het einde neerkomt op +- 250€ /maand
 
Totdat je kinderen heb die je nooit ziet opgroeien omdat je altijd s'nachts aan het werken bent en overdag op je rug ligt te knorren ;)

Je bedoelt dat jij van 8 tot 5 werkt. En doordeweeks je kinderen dus pas vanaf het avondeten ziet.

En als je de nacht uitkomt je je kinderen naar school kan brengen, gaat slapen, en ze daarna weer van school kan halen en dan de rest van de dag samen met je kinderen hebt?

Niet afgeven op iets waarvan je niet weet hoe het gaat.
 
Dat werkt dus niet he.

De avond heb je in beide gevallen vrij dus daar gaat het ook niet om.
Sochtends voor je werk kun je de kids ook wegbrengen, dus daar gaat het ook niet om.

Dan ff rekenen; 8 uur slaap ongeveer per nacht/dag. Dus als je overdag slaapt en je wilt de kids wegbrengen kun je slapen om 9 uur ongeveer. Dan aan 1 stuk door betekent 5 uur. Dan kun je dus direct gaan eten (ontbijt is warm eten, vrij fijn) en niet de kids ophalen, want die zijn al veel eerder van school. Heb je na t eten even met je kids, is hetzelfde als dat je overdag zou werken. Dan ipv te gaan slapen, ga je werken, etc.

Dan het weekend, ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me niet dat het dan ineens andersom kan met je slaapgedrag. Dus ben je niets waard. Plus die kinderen komen toch ook gewoon thuis tussen de middag (en woensdagmiddag), dan ligt papa lekker te pitten?

Al met al, denk er zelf ff goed overna. Het is icm kids gewoon verre van ideaal.
 
Mua eigenlijk valt het ook best mee hoor.
M'n zwager is vrachtwagen chauffeur.
Ze hebben nog geen kinderen of wat, maar hij vertrekt s'nacht wisselend rond zo'n 2 - 4 uur.
S'middags ook wisselend, maar vaak voor 3en al terug, en soms uiteraard wat later.
En weekenden gewoon vrij.

Is best te doen toch?
En misschien een dag minder werken omdat er kinderen zijn/komen?
Zijn er genoeg die dat doen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top