Wat doen jullie op de zaterdag avond?

Status
Not open for further replies.
BlackRunner said:
Vorige week geweest, hele zondag piep in me oren, was wel vette tent :)

Pfoe, dat is altijd daar idd, muziek staat rete hard. Het ging wel weer goed los gister, tering. Waren 2 djs, vrouwen van 30 a 40, zagen er echt debiel uit, maar de zaal ging me toch los toen zij draaiden, damn. Zijn dat bekenden ofzo? Ik buig er echt voor.
Was btw weer goed laat thuis, 6:45 :|
 
Haha nee ik ken ze niet, ze hebbe meestal wel verschillende DJ's draaien daarzo. Maar wle echt goede altijd! Vaak lekkere techno en de Now zaal.... Benni Rodrigues draai er wel vaker iig.
 
maik said:
Feestje: 15euro entree en hele avond gratis zuipen :D Als 't voor 3u. al ongezellig wordt gaan we nog ff naar Tilburg centrum...

wrom is da hier in de buurt nooit:? :| :'(
 
Aerox Wijchen said:
wrom is da hier in de buurt nooit:? :| :'(
Haha, geen idee. Heb me in ieder geval goed vermaakt 8) Waren om klokslag 3u. in de stad, en mochten nog als laatste naar binnen... Waarna het om kwart voor 4 bijna helemaal leeg was, en we met 5 man helemaal los gingen... })
 
Gisteravond eerst ff bij vrienden wat gedronken enz. Daarna naar rodenburg in beesd geweest, waar darkraver weer draaide :?

Mjah, half 6 thuis ofzo..en toen weer slapen :p
 
Het liefst 6 tot 8 verschillende bieren zuipen en dan goed hard stuk gaan bij thuiskomst.
 
Gister van 19.00 tot 03.30 gewerkt.. Vanochtend ook weer om 11.30 moeten beginnen, tot net. Veel werken dus :)
 
Joost@aerox said:
Pfoe, dat is altijd daar idd, muziek staat rete hard. Het ging wel weer goed los gister, tering. Waren 2 djs, vrouwen van 30 a 40, zagen er echt debiel uit, maar de zaal ging me toch los toen zij draaiden, damn. Zijn dat bekenden ofzo? Ik buig er echt voor.
Was btw weer goed laat thuis, 6:45 :|

Jammer van de 15 E intree die ze hanteren, en het foute publiek...
Ben er nog nooit geweest, binnenkort toch maar eens langswippen daar.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top