Wat doen jullie voor de kost? #2

Ik rij voor men vader als prive chauffeur (3 dagen per week)
Vooral omdat hij onderweg nog steeds aan het werk is en werken /telefoneren gaat niet samen met autorijden, dus op de lange ritten ga ik mee als chauffeur :)

In het weekend en dinsdag avond heb ik samen met mijn zus een eigen kroeg waar ik 2 avonden in sta + de administratie doe :)

Verder heb ik woensdags geen les en werk ik dan op mijn oude stage plaats (Administratiekantoor)

en door de weeks kom ik net aan mijn uurtjes die nodig zijn voor school :)


Klinkt best wel druk maar is wel te doen :)
 
Werk als Lasser.

Elektrode lassen niveau 3.
Mig/Mag Lassen niveau 4 zowel plaat als pijp.
Nu bezig met Tig niveau 3 aluminium. Daarna waarschijnlijk opleiding pijpfitter volgen.

Tevens begeleid ik stagiaires op me werk.

Loon zit wel dik in orde :)
 
nog steeds service engineer.
Vanmiddag telefoontje gekregen. Morgen vroeg zit ik weer in het vliegtuig naar istanbul, (vlieg gelukkig niet met turkisch airlines :) ) dit jaar pas 2 weken in nederland geweest..
 
marinier 21 rond 1800 netto p/m ex toelages en dergelijke.

qua werkzaamheden zelfde als justin wat.

Stomme vraag mischien maar hoe zit het met (interne) opleidingen ect die je gehad heb? en hoelang doe je het al?

ik vind het redelijk veel voor de genoemde dagbesteding :p
 
Doe zelf ook Facility Management alleen dan aan de Hogeschool Utrecht in Amersfoort.. Ook 3e jaars :)

Ik doe ook Facility Management alleen @ Saxion Deventer. 1e jaars, dikke kans dat ik me inschrijf voor duaal. Die theorie is toch niet mijn ding. Verder beun ik bij als ambulant kelner en rijd wanneer nodig voor een autoverhuur bedrijf.
 
nog steeds service engineer.
Vanmiddag telefoontje gekregen. Morgen vroeg zit ik weer in het vliegtuig naar istanbul, (vlieg gelukkig niet met turkisch airlines :) ) dit jaar pas 2 weken in nederland geweest..

Is dat normaal dat je nu pas 2 weken in nl geweest bent of heb je het nu heel druk ?

Als militair ben ik ook wel regelmatig van huis maar nu pas 2 weken thuis red ik niet en weet ook niet of ik dat heel relaxed zou vinden.
 
aan welke school ga je dat doen als ik vragen mag en bij welk bedrijf ben je van plan om te gaan werken op welke functie?

Ik ga het doen bij de HAN, hogeschool in Arnhem.
Het bedrijf waar ik ga werken heet XOPP, hier ben ik ook ingestroomd via een goede stage en hun wouden mij een baan aan bieden als interim-mederwerker, het is een detacherings bedrijf.
 
Ik doe ook Facility Management alleen @ Saxion Deventer. 1e jaars, dikke kans dat ik me inschrijf voor duaal. Die theorie is toch niet mijn ding. Verder beun ik bij als ambulant kelner en rijd wanneer nodig voor een autoverhuur bedrijf.

1e jaar is altijd heel veel theorie. In de jaren erna wordt het steeds minder zwaar.
 
Stomme vraag mischien maar hoe zit het met (interne) opleidingen ect die je gehad heb? en hoelang doe je het al?

ik vind het redelijk veel voor de genoemde dagbesteding :p

as1 verbindingen opleiding gehad.
mijn taak binnen het peloton is het verzorgen en onderhouden van de verbinding.
daarnaast heb ik de taak van een kpl overgenomen die de dienst uit gaat.
dus komt er een heleboel aanvraag werk bij.
ook heb ik de lessen voor mijn rekening genomen.
en daarnaast zijn er de gewone bezigheden als marinier.
 
as1 verbindingen opleiding gehad.
mijn taak binnen het peloton is het verzorgen en onderhouden van de verbinding.
daarnaast heb ik de taak van een kpl overgenomen die de dienst uit gaat.
dus komt er een heleboel aanvraag werk bij.
ook heb ik de lessen voor mijn rekening genomen.
en daarnaast zijn er de gewone bezigheden als marinier.

en die bezigheden van mariniers zijn dus:

1. kankeren op de baas:D
2. Vet vreten
3. Sporten
4. Tv kijken
5. Op je rek liggen
6. Soms even aan de bak :p
 
Juist, klinkt allemaal leuk enzo, maar toch minder als je door een bermbom om het leven komt in Irak.

War is old men talking and young men dying.
 
Afganistan:p..

Nee maar is ook zo .. IMO gaan we daar ook te weinig verdienen, als je kijkt met wat voor risico je rondloopt :p .. Maarja ik doe t niet voor t geld, dat scheelt dan weer :p
 
Back
Top