Wat doen jullie voor de kost

Status
Not open for further replies.
Lucht verdediging ging je doen toch ben ?

Ik ben ben nog in opleiding voor wapen hersteller/ onderstellen monteur

6 jaar infanterie gedaan er gave tijd gehad met 2 uitzendingen er bij maar ik wilde toch wat anders en techniek heeft mij altijd geboeid. Komende uitzending (medio maart) ben ik dus grotendeels op het kamp en repareer ik wat de anderen kapot maken :p
 
Fijn dat er mensen zijn die het willen doen...

Drukpersen, dus eigenlijk kranten persen, tijdschriften, reclame folders enz.
Voor die machines maken wij automatische register systemen.kleuren op elkaar leggen eigenlijk. Verder kunnen wij ook afsnijdregister automatisch regelen. Kleuren densitijd controle en regeling.en nog paar andere systemen die ze leveren.wat ik daar in doe is de installatie doen, alles instellen, afregelen. Training geven. Problemen op lossen. Verder gewoon service. Mooie is dat ik over al op de wereld kan komen. Begin volgend jaar naar zuid korea voor 4 weken.

Duidelijk, thanx...
 
Als hersteller of monteur zou ik het ook niet erg vinden. Maar infanterie zou ik nooit willen. Het blijft in mijn ogen toch vechten voor Bush, of dit nu rechtvaardig is of niet.
 
Als hersteller of monteur zou ik het ook niet erg vinden. Maar infanterie zou ik nooit willen. Het blijft in mijn ogen toch vechten voor Bush, of dit nu rechtvaardig is of niet.

Dat doe je ook als hersteller of monteur hoor. Even kansloos. Voor de rest is het leger enzo wel tof, maar het is zo jammer dat als er ff zon gek ventje als Bush iets in zn hoofd haalt, je daar je leven voor moet gaan geven.

Voor mn land, oftewel de vrijheid van mezelf en de mensen om mij heen wil ik graag vechten, maar niet voor zon debiel.
 
Zie bovenstaande, dat zou ik ook willen, maar ik zou mn leven niet willen geven voor een 'zinloos' gevecht in irak/iran die richting.

Ik zit nu dus bij een detacheringsbureau voor overheidsinstellingen, hiervoor bij de provincie Overijssel gezeten en zit nu bij het hoofdkantoor in Amersfoort op de administratie.
 
Mijn functie wijziging heeft er ook wel een beetje mee te maken dat ik de vorige keer wel zon beetje alles op me af gehad heb wat ze te pakken konden krijgen, mag ook van geluk spreken dat ik het nog na kan vertellen.

Sommige mensen zeggen dan ga je toch wat anders doen maar dat wil ik niet, er zijn genoeg richtingen die je op kan gaan en later hogerop is ook de bedoeling.

Ik heb iig weer erg veel zin in de uitzending, omdat ik dan me nieuwe functie kan gaan uitvoeren en omdat ik daar dan weer zit, het is en blijft een erg mooie ervaring.

Gaan voor het vaderland lijkt me duidelijk :p
 
werk bij Jumbo op de AGF afdeling.

Ben nu nog gewoon verkoopmedewerker, maar wordt binnenkort assistent afdelingschef of afdelingschef..

Wil uiteindelijk toch filiaalmanager of die richting op.

Verdien nu 1100-1200 netto per maand, 20 jaar.

Niet veel, maar genoeg voor mij :*
 
werk bij Jumbo op de AGF afdeling.

Ben nu nog gewoon verkoopmedewerker, maar wordt binnenkort assistent afdelingschef of afdelingschef..

Wil uiteindelijk toch filiaalmanager of die richting op.

Verdien nu 1100-1200 netto per maand, 20 jaar.

Niet veel, maar genoeg voor mij :*

hoeveel per uur dan, of hoeveel uur werk je er per maand/week?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top