Wat doen jullie voor de kost? #2

Advertisement - register to remove this

Werk: Servicemonteur Grootkeukentechniek, 1 dag in de week naar school

Salaris: Leerlingen salaris :X
 
Vakkenvullen en bezig aan me afstudeerstage (HBO Logistiek en technische vervoerskunde). Zit nu bij een schade expertise bedrijf wat alleen transportschades doet. Erg interessant en lijkt mij wel wat als baan.
 
Werk in een bouwmarkt, 4 dagen / maand ( zaterdag ) en in devakanties. heb 7,20 € netto / uur wat op het einde neerkomt op +- 250€ /maand ( 18 jaar )
 
Meubeltransport. Per 5 zaterdagen wordt er 405€ netto overgemaakt, wat een goede 9€ netto is. Verder nog fooien erbij en een overuurtje, waardoor ik iedere zaterdag wel over de 100€ ga.
 
Zaterdagen (soms vrijdags) en vakanties bij een Aannemer, 70 euro per dag. Woensdagochtend bij een Fysiotherapie praktijk, geloof iets van 8,50 per uur.

Als ik alle dagen dat ik vrij ben werk, dus vrijdag en zaterdag bij aannemer en vier keer woensdagochtend in de Fysiotherapie praktijk en basisbeurs, moet ik rondkomen van zo een 750 euro netto in de maand, goed te doen hoor :). Komt niet vaak voor dat ik alle dagen werk. Studeer voltijd Fysiotherapie.
 
voor toekomst kost bedrijfs auto techniek ( of tewel vrachtwagen monteur XD )

en de kost krantjes lopen:+ hopen dat je 100€ in de maand haalt, mja aankoment donderdag of vrijdag eens aan baas vragen of ik op zaterdags kan komen :)

+ misschien eind stage een bonus en heeeel misschien de kans om bbl te gaan doen 9||6
 
SAP Software implementatie in de healthcare :)

auto vroem!
diesel slurp!
laptop tik!
telefoon bliep!
internet plop!
voedsel nomnom!

en vast nog wel wat onzin.

1950 per maand

22 jaar oud.

ook beetje bijbeunen met fotografie dingetjes en websites, gemiddeld 150 euro extra de maand.
 
Bijbaan bij Karwei Hoogvliet, heb het helemaal gehad daar :(
Sfeer is kut na 2 jaar en verdient ook niet echt supah :p

Maar ik ben bang als ik daar weg ga, en ik ga ergens anders heen dat ik snel word gekicked door die kredietzooi. Of zal dat wel mee vallen ? :)
Want ik moet zoiezo iets hebben wat ik na 17:00 kan doen en op zaterdag, en dan kom je al gauw in een bouwmarkt van bijvoorbeeld 17:00 tot 21:00 :+

Dus als iemand wat weet in regio rotterdam, melduh! :D
 
SAP Software implementatie in de healthcare :)
Voor SAP zelf? Ik heb een tijdje implementaties van ERP systemen in de metaalhandel gedaan, freelance. Stiekem ben ik nu met een paar anderen iets aan het opzetten om dit als bedrijfje te beginnen :)
 
School, daarnaast zaterdagbaan bij Renault Dealer. Verder loop ik twee dagen stage in de bouw. Gewoon meetimmeren etc.
 
Leer voor: grafisch vormgever en fotograaf (ben aan het afstuderen)

Werk: niet

Inkomen: 330E studiefinanciering

+dat ik zo nu en dan freelance en zwart vormgeef en fotografie werk doe. Per opdracht varieerd het echt heel erg met wat ik verdien, zegmaar 100-500E per opdracht.
 
School: Commercieel medewerker binnendienst Marketing & Communicatie

Bijbaantje: BP (Benzine Pomp :+)

Zorgt i.c.m. stufi + af en toe een beetje bijbeunen her en der voor ongeveer 750 per maand.
 
Last edited:
School: Niet meer, van plan terug te gaan nadat ik uitgevonden heb wat me het meeste interesseerd

Werk: Remeha assemblage medew. 35u/p.w

850 per maand @ 18jr

Niet een vette pot maarja je moet wat zonder diploma's
 
Last edited:
Back
Top