Wat doen jullie 30 april (Koninginnedag)

MysticSoul

ChiLL-MoDE
Yo! Ik ga samen met andere dude naar Amsterdam! We kopen hier eerst veel bier in (50 halve liters ofzo.., we weten ut nog nie precies), en die gaan we daar verkopen voor 4 euro per blikje!

Dit gaat dus echt gooeeed lopen, omdat op gegeven moment is ut zo fucking druk, dat niemand meer bij een bierkraam kan komen! Vorig ook gedaan, en was 30 blikjes binnen 5 min kwijt!

Conclusie: Treinkosten eruit, inkoop-kosten eruit, en nog wat winst ook! Enig nadeel = hoge boete als je word gepakt (je word dan gezien als een handelaar!)

Maja... wat gaan jullie 30 april doen?
 
Advertisement - register to remove this

Bne ik nog niet uit, zijn zoveel leuke dingen te doen... En waarom in hemelsnaam bier vcerhandelen? Tjees... Maj wel beter voor de feestende mensen dat er ook nog een stel gasten zijn die hun dag verneuken om hun te dienen :p

Maja, Klaaswaal lijkt me wel vet, maarja ws. ga ik dan alleen per auto, en tja, zijn meer leuke dingen te doen, al weten we nog niet wat... Beetje vaag, maar ik be ner dus nog niet uit :|
 
kleuren zijn gay :)

ik ben te vinden in het prachtige idelische plaatsje Klaaswaal, daar schijnt het dan leuk te zijn omstreeks koniginnedag 8P
 
Originally posted by Boeie
kleuren zijn gay :)

ik ben te vinden in het prachtige idelische plaatsje Klaaswaal, daar schijnt het dan leuk te zijn omstreeks koniginnedag 8P

o:|
 
Back
Top