This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Team 50 fkt Tph

Status
Not open for further replies.
ey voor die fietsteller: waar zit die normaal op, op een spaak dus wat doe je? je neemt een spaak buigt die ff rond een m5 boutje zodat het een beugeltje word waar de sensor op kan, dan boor je ff een gaatje 4 mm in je velg, tap dr draad m5 in en klaar is kees....

greetzz

Da bevestiging op de velg is gen probleem mar ik moet nog ene goed id hebbe voor em op me blok ofzow vast te maken denk een beugeltje vanaf me 8rwiel ofzow.

de 24mm erop gehoert paste gewoon heerlijk en et aangepaste 21mm recht spruitstukkie,liep al gelijk veel beter, alleen ff kleiner sproeiertje en me koeling voor elkaar fixen en knallen met die hap , dan hopelijk ff filmpie schieten en die er maar es oppleuren, heb nu wel filmpie van wat kansloos gegas maar geen webspace gvd.

ik zet er wel ff bij voor em,
filmpje staat op mn servertje,
en omdat ik zelf ook wat wil hebben aan m'n bandbreedte kunnen er max. 2 users met 15 kb/s het fimpje downloaden. (dus 7,5 kb/s op het ergst)
dus mocht ie et niet doen, dan is of me pc uit, of er zitten al 2 users up

dan word u verzocht het op een later tijdstip nog een keer te proberen, of een bericht achter te laten na de toon 8P

als ik er aan denk zal ik em als ik niet thuis ben wat hoger zetten (45 kb/s)
en nu maar wachten op m'n nieuwe i-net abbo

Last edited:
GVD je zou maar een blaasfilmpie willen maken, en nog geen 3sec nadat je em start er een politie polo voor je neus staan, was nog makkelijk weggekomen maar et gaat om et id, hoezow vervelende politie dus nu maar wat plaatjes van een kansloos dagje bij robert (runner reloaded):

ronald's ding robert's slooprunner 8P en mijnes.

dat was et dan moe maar es wat anders fixxen voor me plaatjes ipv scooterbase.

Tering wat was t warm , met de zon in je rug.
Was wel grappig, mijn scooter kapte ermee, detonatie @ speed rep8).

ja joh rotding van em beetje ze speed rep laten detoneren gvd hey, maar ben wel bruin geworde vandaag :W

Wij zijn onmin die negers swa, jeweet!8). ach ja cil naar IS toe , voor leuke behandeling , komt goed...
Jou beestje ff goed afstelle.

Mja ik had niet eens tijd om de cam aan te zetten of die wouten gooide de polo al voor roald zn scooter, mja en maar vragen wie die jongen op die scooter was..

Wij konden hem niet we hadden alleen een praatje met hem gemaakt

Status
Not open for further replies.