This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #7

Michel heeft wel een punt...

Als je na een jaar (of langer?) niet eens het geld voor een handtas bij elkaar kan rapen, moet je dan wel een auto kopen?
 

Ik had op mijn telefoon een pic staan van een offerte voor een Tiguan bij de dealer (voorraad dan wellicht).

Volgens autoweek.nl heb je een nieuwe voor 31,5k een 122pk versie, ook prima. Mocht je toch de 160pk versie willen kun je de comfort & style nemen, die zit 500 Euro hoger. Enige wat je in die uitrusting mist zijn mistlampen, sportstoelen en wat kleine dingen.

Ook weer gewoon een RCD310. Nee geen RNS310, maar dan heb je ingebouwde navigatie, dat is overal wat duurder (bij VW 1k duurder).

Zelfs in de meest kale versie (Easyline) heb je nog een radio. Altijd dat paniekerige gedoe over opties bij VW en Audi enzo. Het is idd wat minder dan een Franse auto of Jap, maar nog altijd meer dan voldoende.
 
Michel heeft wel een punt...

Als je na een jaar (of langer?) niet eens het geld voor een handtas bij elkaar kan rapen, moet je dan wel een auto kopen?
Als de INGsite eruit leg kan k altijd nog aan jou vragen wat er op mn bankrekening staat, handig
Ik denk dat k eerder mn Golf heb dan mn LV . Mompelt iets over werken en prioriteiten.
 

Sport & Style is de enige aantrekkelijke uitvoering, dan heb je tenminste minstens 17" wielen... Vind 16" erg armoedig staan Als je een basisuitvoering neemt, ben je wellicht voor 31,5k klaar, krijg je ook nog 1900 piek korting als je niet inruilt...
 
Rick en ik doen werk voor pon. Maar ik ben iets te lang op vakantie geweest, waardoor in de indeling voor sommige klussen heb gemist.
 
De garage's van mijn (gescheide) ouders :

Vaders garage:
BMW E60 535D (chipped)
Met 19" Röwhe velgen (8.5x19 et 15 , 9.5x19 et 5)

Nissan 350Z Cabrio
Met 20" MEC III velgen (8.5x20 et 20 , 10x20 et 15)

Moeders garage
Volvo XC90 V8
Met 22" Koya Miracle

Sry , geen foto's , nog geen 10 posts ...