Zal wel wat op de stoel liggen, want voor standaard inbouw shit zou ik geen raam in slaan. Zou niet graag met alarm afgaand het hele dashboard openschroeven. De wereld kan je toch niet verbeteren, dus beter pas je je er op aan. dus eigenlijk 'eigen schuld dikke bult'
Idd, complete onzin
VW's RNS510 (die er waarschijnlijk in zit) is erg gewild door het dievengilde. Zijn zeer makkelijk te demonteren en zeer makkelijk te kraken. Eigen schuld dikke bult lijkt mij hier absoluut niet van toepassing.
Zit er idd in ja. RNS510.
O oke, nja dan trek ik het eigen schuld terug. wel een dikke bult ja :'(
Nee dit is absoluut niet waar. Het spul is idd erg gelieft, en wij hoorde dat ie er idd makkelijk inzit.
Daarnaast horen mensen er af te blijven. En daarnaast hebben we om deze reden al een alarm ingebouwd.
Maargoed, gebeurd is gebeurd. Een kleine optelsom voor dit grapje:
Ruit vervangen + sierstrip + rubber was een ruime 1000 euro
We hebben meteen de auto binnen gezet en een hele hoop arbeid verricht in de garage.
Een nieuwe garagedeur a 2000 euro om de auto veilig achter te stallen.
Al met al een flinke bom duiten + hoop werk om je auto veilig neer te kunnen zetten.
Tis echt niet normaal dat mensen er niet af kunnen blijven. Je durft je auto nergens meer te laten staan. Wij werken er ook hard voor en verdienen het dan ook imo. Er is dus nooit een eigen schuld dikke bult, want wij gaan uit van de eerlijkheid van de mens
Iig, alles is nu weer goed, maar we baalden er ontzettend van. Zeker voor pa die er ook hard voor werkt was het best een klap om je auto er zo bij zien staan. Dat ze er vervolgens een week later ook je spiegel afrijden is helemaal absurd.
Ter info: Een complete spiegel bij de passat cc zoals wij hebben kost 1000! euro!
Omdat ie elektrisch inklapbaar is, verstelbaar is, verwarmbaar is en omdat ie aangesloten zit op de memory van de stoel. Toch absurd?