Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
En natuurlijk niet te vergeten.
Flippers aan het stuur :W

Ja zonde man, ding was 3 weken oud. We hadden gelukkig alarm, dus er was niets weg.
En zit er een nieuw raam is, rijden ze gvd de spiegel eraf!!
Niet normaal joh, echt sick. Mensen zijn echt niet zuinig op andermans spullen...

Idd superauto. Hout ziet er idd niet uit, zeker niet icm die mooie alu middenconsole. Mn baas heeft dat ook zo, was nog verontwaardigd ook omdat de middenconsole ook niet in hout was, hij vond het alu lelijk 8P

Zag nieuwe passat deze week ook paar keer rijden. Ook hele mooie auto geworden. Zal wel toppertje worden in lease.

me moeder is aant kijken voor een nieuwe auto, ze wordt wat ouder en wil een kleiner autotje met veel ruimte :(
crisis dus.

ze kwam al met een Mercedes B of een Toyota Verso, oftewel een ouwelullebak of een burgerlijke nietszeggende bak.

heeft iemand een ander goed idee? prijs zo tussen de 20 en de 25k Automaat en niet al te veel km's max zo rond de 100k

nee frans komt er niet in,
maar ik bedoel juist een auto die niet burgelijk is, al is dat moelijk als je een kleine hoge auto zoekt :X

nee frans komt er niet in,
maar ik bedoel juist een auto die niet burgelijk is, al is dat moelijk als je een kleine hoge auto zoekt :X
Een mini is te laag neem ik aan? 1 serie, Fiat 500, swift, alfa mito, 147 is het wel zo'n beetje.

true ik ook,
maar beter dan een toyota verso,
X5 vinden ze toch te groot, en dat willen ze weer niet.
1 serie ed, is ook wel een id :)
thnx iig

Status
Not open for further replies.
Back