Show de auto's van je ouders #6

Status
Not open for further replies.
Aan die zafira zat ik ook al te denken, al is een 7 zitter opzich wel erg fout :D.

Een mini is te laag neem ik aan? 1 serie, Fiat 500, swift, alfa mito, 147 is het wel zo'n beetje.

Precies de lijst van auto's die ik mijn moeder aan het aanmeren ben. Persoonlijk ga ik het liefst voor een Mini Cooper (S;)) al vind ze die opzich best duur (""voor dat geld koop je bijna een nieuwe Swift") , mijn pa maakt het weinig uit, die had een halfjaar geleden al een nieuwe Fiat 500 willen kopen 8P.

Eisen zijn iig: 2005 of nieuwer, onder de 60.000 gelopen en Airco (en +100pk ;)). Binnenkort maar eens op pad voor autotjes shoppen

we gaan even op zoek naar een 1 serie :W

(alleen jmmr van de smaak van mn moeder, licht interieur, automaat etc) maarja.

Bij een auto verhuur een leen auto krijgen:rolleyes:

Normaal regelt de leasemaatschappij leen/huurauto's, niet echt de fout van de verhuurmaatschappij lijkt me?

edit// Ik kwam/kom voor me werk wel vaker bij schadeherstel bedrijven en bij bijvoorbeeld de Care's kan je ook kiezen voor een fiets.

Ik ben ook 2 keer bij Care geweest en dan kon je kiezen voor een leenauto of een fiets, maar de fiets mocht je dan ook houden.
(lelijke rode fiets met CARE erop, dus doe maar een auto :P)

Waarom ga je er dan zonder meer vanuit dat ze je zomaar even een auto meegeven?

Het zal wel aan mij liggen, maar jij hebt toch schade... Jouw probleem is dat toch niet ineens hun probleem? Het is toch niet zo gek dat zij niet aan iedere klant een auto meegeven. Ze hebben natuurlijk niet even 10 leenauto's staan.

Logisch nagedacht zou je kunnen begrijpen dat wij daar vaker bussen brengen? Zelfs een contract met hun hadden? En dat het via AA Lease liep en we dus volledig recht hadden op vervangend vervoer (lees: vergelijkbare bus).

Mn pa gaat de E320 binnekort weg doen ( ding staat nu bij garage ivm afgebroken bout in de kop oid )

Komt wss zoiets voor terug:

http://auto.marktplaats.nl/volvo/21...8iTbQp5RKYoWrXhQXr9QxpsnPb5SQQ/d3z+rm1rz&fs=1

Opzich vind ik t wel toffe bakken, moeten naar mijn zin iig 18" op. Dit wil hij nu alleen niet meer ivm aantal km dat hij rijd + aangezien hij afgelopen jaar met de mercedes al een godsvermogen kwijt geraakt is aan banden.

Probeer em nu ook een E46 Facelift CD aan te praten, aangezien hij niet perse meer een station nodig heeft :D..

Eisen zijn iig: Diesel, Automaat, Leer, 2004>

niet van me ouders van van me broer :)

van de zomer gereden tegen scootah met alluz mhr
en gewonnen natuurlijk

Foto-XSO3OYXZ.jpg

Status
Not open for further replies.
Back