die vw is de saaiste van de 3.
De nieuwe C5 is echt mooi geworden
vind de station versie erg mooi, goeie lijnen, aggresieve look, goed dik.
Ikzelf had men pa proberen te overtuigen voor C5 touring maar het is uiteindelijk een C4 grand picasso geworden :s (ondertussen alweer een jaar).
G]
Dat is waar, maar het interieur is echt verschrikkelijk goedkoop. Hoe leuk de buitenkant er ook uitziet, interieur is triest. Bovendien vind ik het nu alweer een vrij anonieme auto.Lijnen van die Mazda zijn wel verdomd scherp hoor
Dat is waar, maar het interieur is echt verschrikkelijk goedkoop. Hoe leuk de buitenkant er ook uitziet, interieur is triest. Bovendien vind ik het nu alweer een vrij anonieme auto.
We hebben nu deze Avensis D4D.
(Kleur wordt zoiezo zwart of zilver).
Mooi zo, zie je tenminste lekker weinig
Zeg er gisteren 1 rijden, maar met minder als 18" (zoals in de bladen/reclame) valt een auto altijd tegen...
kwaliteitseisen bij die nieuwe C5 zijn ook echt hoog hoor, kheb maat die werkt bij citroën en hij zegt dat als je naar de afwerking kijkt en in het algemeen dat het wel een VW zou kunnen zijn.
(hij is dan zelf pro-VW en niet bepaald geboeit door Citroen dus daar ligt het ook niet aan)
Ikzelf had men pa proberen te overtuigen voor C5 touring maar het is uiteindelijk een C4 grand picasso geworden :s (ondertussen alweer een jaar).
Aldus iemand die nooit een dergelijke auto heeft gehad.naja, kwaliteit is iets anders dan afwerking. kwaliteit is iets wat franse autos niet hebben en nooit zullen krijgenen dat het goed is afgewerkt maar na 2 jaar allemaal kapot gaat is absoluut geen kwalteit(kijk naar oude c5, gewoon prut bakken ala laguna's)
kwaliteit is dat een auto gewoon goed blijft en er weinig tot niets stuk gaat, en daar zit je bij een mazda 10x beter dan bij zon kut fransoos, en maybe is het comfort wel beter? persoonlijk vind ik dat comfortabele zwabber gedoe maar niets, doe mij maar een lekkere sturende "stugge" bak!