This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
die vw is de saaiste van de 3.

De nieuwe C5 is echt mooi geworden

vind de station versie erg mooi, goeie lijnen, aggresieve look, goed dik.

kwaliteitseisen bij die nieuwe C5 zijn ook echt hoog hoor, kheb maat die werkt bij citroën en hij zegt dat als je naar de afwerking kijkt en in het algemeen dat het wel een VW zou kunnen zijn.

(hij is dan zelf pro-VW en niet bepaald geboeit door Citroen dus daar ligt het ook niet aan )

Ikzelf had men pa proberen te overtuigen voor C5 touring maar het is uiteindelijk een C4 grand picasso geworden :s (ondertussen alweer een jaar).

Die C5 is ubergeil van binnen, me pa ging er ook nog naar kijken maar kon niet de versie krijgen die hij wilde of kon niet genoeg trekken ofzo

Die Mazda 6 werd behoorlijk de hemel in geprezen door een aantal autobladen en journalisten, maar ik heb er een proefrit in gemaakt (2.0 diesel, break) en ik werd er niet echt warm van. Dan rijdt een Avensis, Passat of iets anders stukken beter.

Nieuwe C5 vind ik ook wel fraai, alleen vind ik hem te hoog op zijn poten staan.

Lijnen van die Mazda zijn wel verdomd scherp hoor
Dat is waar, maar het interieur is echt verschrikkelijk goedkoop. Hoe leuk de buitenkant er ook uitziet, interieur is triest. Bovendien vind ik het nu alweer een vrij anonieme auto.

Zeg er gisteren 1 rijden, maar met minder als 18" (zoals in de bladen/reclame) valt een auto altijd tegen...

Daar staat ie met 20''

Btw m'n vader is ook helemaal gek van dat ding. Hij mag hem full options nemen:W
Maar we houden hem tegen en proberen nu een 3-serie aan te smeren
Helaas zit ie wel aan een budget vast v d zaak

naja, kwaliteit is iets anders dan afwerking. kwaliteit is iets wat franse autos niet hebben en nooit zullen krijgen en dat het goed is afgewerkt maar na 2 jaar allemaal kapot gaat is absoluut geen kwalteit(kijk naar oude c5, gewoon prut bakken ala laguna's)

kwaliteit is dat een auto gewoon goed blijft en er weinig tot niets stuk gaat, en daar zit je bij een mazda 10x beter dan bij zon kut fransoos, en maybe is het comfort wel beter? persoonlijk vind ik dat comfortabele zwabber gedoe maar niets, doe mij maar een lekkere sturende "stugge" bak!

Aldus iemand die nooit een dergelijke auto heeft gehad.

Status
Not open for further replies.