Lennox Well-Known Member 12 December 2008 #761 Ga bij klanten een beetje foto's van de auto's lopen maken .
1 1warm Well-Known Member 20 December 2008 #763 komen mn ouders net thuis, hebben ze een impuls aankoop gedaan kanarie gele Fiat barchetta cabriotje voor in de zomer hoeist kapper
komen mn ouders net thuis, hebben ze een impuls aankoop gedaan kanarie gele Fiat barchetta cabriotje voor in de zomer hoeist kapper
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 20 December 2008 #765 Hmm, een kanariegele cabrio kopen op een druilerige decemberdag
Robert Superrrjoden! 20 December 2008 #766 Nu doet ie zo fout over die auto, maar in de zomer gaat ie weer bij skiffa HB's lopen hosselen in die cabrio als het zonnetje lekker schijnt
Nu doet ie zo fout over die auto, maar in de zomer gaat ie weer bij skiffa HB's lopen hosselen in die cabrio als het zonnetje lekker schijnt
1 1warm Well-Known Member 20 December 2008 #767 dit is em, zie je me al zitten? ik niet Last edited: 20 December 2008
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 20 December 2008 #769 1warm said: dit is em, zie je me al zitten? ik niet Click to expand... Ik wel! Fotoshop talent gezocht! :winner:
1warm said: dit is em, zie je me al zitten? ik niet Click to expand... Ik wel! Fotoshop talent gezocht! :winner:
Aplus Well-Known Member 20 December 2008 #770 Lennox said: Gister bij een klant die ook 4 Audi's had staan. S4 cabrio voor de vrouw, RS6 voor hem en nog 2 normale 6'en voor de zoons. Aardig gek ook Click to expand... Gekheid, gezin hier uit het dorp heeft ook R8 voor pa, S8 voor zoon 1, S3 voor zoon 2 en Cayenne Turbo voor mevrouw Zal morgen ff update geven van de situatie hier voor het huis (niks veranderd overigens :+)
Lennox said: Gister bij een klant die ook 4 Audi's had staan. S4 cabrio voor de vrouw, RS6 voor hem en nog 2 normale 6'en voor de zoons. Aardig gek ook Click to expand... Gekheid, gezin hier uit het dorp heeft ook R8 voor pa, S8 voor zoon 1, S3 voor zoon 2 en Cayenne Turbo voor mevrouw Zal morgen ff update geven van de situatie hier voor het huis (niks veranderd overigens :+)
Spasta 6.74 @ 150 meter 20 December 2008 #771 Aplus said: Gekheid, gezin hier uit het dorp heeft ook R8 voor pa, S8 voor zoon 1, S3 voor zoon 2 en Cayenne Turbo voor mevrouw Zal morgen ff update geven van de situatie hier voor het huis (niks veranderd overigens :+) Click to expand... Doe mij die s8 maar, dat in combinatie met luchtvering en ceramische schijfjes (h) Kan je tenminste nog wat in kwijt en je benen in strekken.
Aplus said: Gekheid, gezin hier uit het dorp heeft ook R8 voor pa, S8 voor zoon 1, S3 voor zoon 2 en Cayenne Turbo voor mevrouw Zal morgen ff update geven van de situatie hier voor het huis (niks veranderd overigens :+) Click to expand... Doe mij die s8 maar, dat in combinatie met luchtvering en ceramische schijfjes (h) Kan je tenminste nog wat in kwijt en je benen in strekken.
Mechanic wannabe 20 December 2008 #772 Dat is toch n hele vette wagen voor in de zomer, zo'n gele Barchetta?
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 21 December 2008 #775 Hij lijkt erg veel op een banaan, nu ik er een tijdje naar zit te kijken...
J Jan_Kaas Well-Known Member 21 December 2008 #776 Ronde vorm van de motorkap etc idd. Vind een banaan alleen mooier :+
O Opverzoek Buiten gebruik 21 December 2008 #777 wij reizen deze vakantie als het goed is af naar engeland. Pond staat op het moment erg laag en de jaguar is ook met 1000pond verlaagd. Begin januari als het doorgaat edit// auto blijkt verkocht te zijn nu Last edited: 22 December 2008
wij reizen deze vakantie als het goed is af naar engeland. Pond staat op het moment erg laag en de jaguar is ook met 1000pond verlaagd. Begin januari als het doorgaat edit// auto blijkt verkocht te zijn nu
Aplus Well-Known Member 25 December 2008 #778 Hij is besteld :W Precies deze kleur ook . Dark Granite heet het volgens mij
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 26 December 2008 #779 :W Heb weleens in een IS 250 gezeten, maar dit is een ander verhaal...