Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
nieuwe C5 is echt :W helemaal voor zn geld.
ik zou het wel weten in dat segmet, en dan ben ik echt geen franse autoliefhebber

Vandaag met me vader op pad geweest... Als er iemand is die niks om auto's geeft is hij het wel...

Uiteindelijk voor verschillende auto's wezen kijken..

Mazda 6
Citroën C5
BMW 120D
BMW 320D
Audi A4
Seat Altea
Seal Leon
Opel Vectra GTS
Ford Mondeo

Van de week een aantal proefritten.

BMW 120D
Audi A4
Mazda 6
Citroën C5

Ben benieuwd wat eruit komt rollen. :P

Laatst ook nog in de C4 Picasso gereden, zelf ook even achter het stuur gekropen maar allejezus wat rijd dat slecht! Schakelen is drama en in een rotonde heb je het gevoel dat je zo kom kan vallen. :P

Of n Mondeo'tje met uitbouwkitje van waar ik werk? :)

[ir]http://users.telenet.be/geoffrey1/Foto's:%20Diversen/SP_A0180.jpg[/ir]

vind achterkant van die model mondeo erg lelijk, toch ziet hij er zo op de foto toch best vet uit...

mjah liever dat model daarvoor.

Dacht hem al 2 keer gezien te hebben idd. :P Ach, ieder zijn ding. :P

Vaders heeft nog steeds geen keuze gemaakt trouwens dus ik wacht het rustig af...
Heb hem wel even duidelijk gemaakt dat de scirocco wel fraai is. :#
Maarja... Gaat hem toch niet worden. :P Lastige man...

Gewoon blijven lullen! Ik heb mijn pa ook van een Nissan QashQai naar een nieuwe Volvo V50 weten te praten :D Alles is mogelijk bij die 'oudjes' :')

Haha! Kijk, dat zijn de betere veranderingen. ;)

Ik heb het er bijna dagelijks met me pa over en hij word er inmiddels gek van. :P
Maar ik geef niet op! :#

Mijn pa rijdt nu alweer een paar weken in deze Passat CC rond:

DSC00111.jpg

Interieur is ook erg schön :).

Hele vette wagens, vind alleen deze wielen niet zo mooi.
Op mn werk staan er inmiddels ook al 2, als hij naast een A6 staat (nieuwst type), of een BMW5, vind ik dit echt wel een mooiere auto.

wat is een passat CC toch sexy :D, mijn vader had hem ook graag willen hebben alleen de reden dat het niet ging was dat VW geen garantie wil geven op een lpg installatie. Nu is het een Volvo v70 2.5t geworden die wel gewoon met garantie op lpg kan :D

en mn moeder heeft vandaag ook maar eens wat nieuws/anders aangeschaft:

(nog op garage platen hier...)

[ir]http://i36.tinypic.com/zklcsl.jpg[/ir]

116i van 2006 met 12k op de klok :D, t ging tussen een nieuwe Volvo c30 of deze gebruikte 116i... (ik vond de c30 veel mooier maargoed...)

umh ja eigenlijk wel :D

als het een 130i was geweest was het wss anders geweest, maar zo als vrij basic model vind ik de c30 mooier.

vandaag ook in beide gereden ( bmw 116i en volvo c30 2.0)

maar een 1 serie is toch wel een behoorlijk stuk sportiever dan de c30, en voordat je een echt mooie c30 hebt zitje ook zo aan 35-40k. en voor 30k hebje ook al een erg leuke 1 serie :D

ow en de echte reden was volgens mn moeder dat de bmw 5 deuren had en de c30 maar 3.... wat weer nergens op slaat want er heeft volgens mij de afgelopen 5 jaar niemand meer bij haar achterin gezeten :+

Hele vette wagens, vind alleen deze wielen niet zo mooi.
Op mn werk staan er inmiddels ook al 2, als hij naast een A6 staat (nieuwst type), of een BMW5, vind ik dit echt wel een mooiere auto.

Thanks, ik vind em zelf ook erg mooi.

Zaten eerst andere 17 inch velgen onder, nu deze en die zijn volgens mij 18 inch.

Bekleding is oranjebruin leer met zwart.
Hij was ook eerst wezen kijken naar een a4, maar hij wilde graag deze omdat je er nog zo weinig van ziet. En tja, prijsvergelijking is die A4 toch aardig duur met alle opties die hij wilde.

Status
Not open for further replies.
Back