Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
Me pa heeft vandaag de 147 ingeruild op een Alfa GT Q2 (150pk diesel) met 18" wielen !8)

Foto's volgen wel als die voor de deur staat.

Me ouders willen ook een nieuwe bak hebben. De volvo van nu is ouder dan mijzelf en heeft 350000 km gereden op gas.

Ze willen geen patserbak zeggen ze, dus bmw en mercedes zit er niet in :P
Iemand nog tips voor 20000 - 25000 ballen?

Zowiezo 2e hands en ze willen er weer een gastank in kunnen bouwen. Ik zat al te kijken naar een subaru impreza wrx maar dat vonden ze niet mooi. :( Liefste ook met beetje ruimte.

Me ouders willen ook een nieuwe bak hebben. De volvo van nu is ouder dan mijzelf en heeft 350000 km gereden op gas.

Ze willen geen patserbak zeggen ze, dus bmw en mercedes zit er niet in :P
Iemand nog tips voor 20000 - 25000 ballen?

Zowiezo 2e hands en ze willen er weer een gastank in kunnen bouwen. Ik zat al te kijken naar een subaru impreza wrx maar dat vonden ze niet mooi. :( Liefste ook met beetje ruimte.

volvo v70, audi a6 avant, bmw e39 5 serie... ? keuze genoeg lijkt me zo

Kan jij lezen? :)
BMW of Mercedes is geen optie.. Een E39 dus ook niet :p

dan heeft meneer intercooler simpele ouders :P

bmw en mercedes maken gewoon goeie auto's... weinig patserbak aan als je het mij vraagt (ja met chromen strips en verkeerde wielen ed...)

maja dan blijft Volvo nog over. en aangezien elke volvo motor prima op gas kan lijkt me dat nieteens een verkeerd idee... Volvo v70 2.5T op lpg... :D

bv, zoiets als dit... en dan heb je wel een sirieus dikke volvo imo:

http://auto.marktplaats.nl/volvo/20...wn5U8ixVJS+YFMMIJV6WH/9ZJtiu+/4B0IhPCw==&fs=1

Status
Not open for further replies.
Back