Jelle Well-Known Member 16 August 2008 #501 Don. said: Kost niks, dat is het mooie. Click to expand... Alleen bijtelling? Of gaat hij niet privé rijden...
Don. said: Kost niks, dat is het mooie. Click to expand... Alleen bijtelling? Of gaat hij niet privé rijden...
BartB. Banned 16 August 2008 #505 mijn ook, en dan uiteindelijk gewoon van de lease toko overkopen voor minder dan de marktwaarde en dan gewoon weer inruilen op iets nieuws...
mijn ook, en dan uiteindelijk gewoon van de lease toko overkopen voor minder dan de marktwaarde en dan gewoon weer inruilen op iets nieuws...
Dirk. Well-Known Member 17 August 2008 #506 Martin. said: Doet mij pa ook.. op papier :+ Click to expand... Same here.
Nicolàs Well-Known Member 18 August 2008 #511 Kun je nagaan hoe woest ik was toen ik het typte! edit; gvd, heeft 'ie me toch nog 'n beetje analfabeet gemaakt Last edited: 18 August 2008
Kun je nagaan hoe woest ik was toen ik het typte! edit; gvd, heeft 'ie me toch nog 'n beetje analfabeet gemaakt
Divided. Well-Known Member 19 August 2008 #512 Nicolàs said: Kun je nagaan hoe woest ik was toen ik het typte! edit; gvd, heeft 'ie me toch nog 'n beetje analfabeet gemaakt Click to expand... Arne said: Click to expand... jullie zijn echt kk stoer , waar kan ik kudo's geven.
Nicolàs said: Kun je nagaan hoe woest ik was toen ik het typte! edit; gvd, heeft 'ie me toch nog 'n beetje analfabeet gemaakt Click to expand... Arne said: Click to expand... jullie zijn echt kk stoer , waar kan ik kudo's geven.
SiRoj CBR600 FSport 19 August 2008 #514 Apple said: jullie zijn echt kk stoer , waar kan ik kudo's geven. Click to expand... Lees; REACTIE!