Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
Ach ik wist het ook niet.. todat de hele boel vlak voor huis in de prak liep. Als je zeker weet dat ie nog niet gereviseerd is geweest kan je altijd preventief die klinknagels laten vervangen voor een boutensetje. Weet je zeker dat het goed is en het kost niet de hoofdprijs als het fout gaat (= over het algemeen gat in je bak + diverse interne onderdelen kapot, olie op koppelingsplaat dus ook vv).

I've learned it the hard way :+
 
foto768167.jpg

precies die kleur alleen andere velgen
 
Foto-FYFYNWPV.jpg


Blauwe 230 kompressor van pa, zwarte 200 van ma:)

Blauwe- Lorinser velgen, AMG uitlaatsysteem, creme/zwart leer, bi-xenon. verder full options
Zwarte- aftermarket wielen, zwart leer verder full options.

Binnenkort zelf ook maar eens kijken voor een SLK:)
Zit nog te twijfelen tussen SLK en BMW 850.
 
Datie ooit nog is kapot gaat of al kapot is geweest :p
Komt er opeens veel geratel uit je bak kan je er van uitgaan dat het mis is. Bij mij was dit al rond de 50/60.000km ofzo. Kennis van me rijdt met 140.000km op de teller nog steeds rond met de eerste ongereviseerde bak. Mocht het tzt een keer mis gaan. PM me even. Ik weet nog een prima goedkoop adresje voor een revisie (of eventueel verder onderhoud aan VAG)

hahaha oke is goed :P ;)

Dan rij je wel met een lekker gevoel rond :P
ssstttt alleen ik weet het :P
 
3 SLK's dan ? 8P8P8P

M'n broer gaat volgende week kijken voor een zwarte 230 kompressor:P

Hoe kan je nu zitten twijfelen tussen een SLK en een 850i...

Hoop voor mezelf dat je die 850i koopt ipv een slk

850 lust ook wel een slokje:P (5 liter V12) En ik heb een mooie 850 op het oog, maar dat is een opknapper. Ik heb uiteraard het geld niet voor een volledig mooie/goede 850.

Mercedes SLK is best betaalbaar, en een heel stuk zuiniger.
Het is een cabrio, en een schadebak uit duitsland met WOK melding is heel goedkoop in te voeren. Dan rij ik voor +-6000 euro in een SLK:)

Alles bij elkaar zou ik voor een 850 zo'n 8000/9000 euro kwijt zijn (dan heb ik hem wel goed).

Ik denk dat het een SLK gaat worden:)

En die van m'n moeder is een vrouwen SLK ja!:P

Daarom wil ik een andere motor (denkt aan 230 kompr. 320AMG)
 
SLK heeft ook een kappersimago, zal verder prima auto zijn overigens. Ik heb trouwens nog nooit een cooper met die velgen gezien, is het niet een one?
 
@ dragster: Mijn vader wil ook een cabrio uit duitsland halen. Wat houdt die wok melding in dan? Want voor 6000 een slk rijden ingevoerd en al vind ik echt weinig
 
@ dragster: Mijn vader wil ook een cabrio uit duitsland halen. Wat houdt die wok melding in dan? Want voor 6000 een slk rijden ingevoerd en al vind ik echt weinig


WOK melding is voor auto's die total loss zijn. Oftewel, het schadebedrag is hoger dan de dagwaarde.
Auto's zoals deze dienen bij de grens aangegeven te worden. Je kunt kiezen of ze ter plaatse een dagwaarde instellen, of je gaat naar de RDW of een onafhankelijk taxatie bureau.

Over het algemeen ben je bij de RDW het beste af.
Auto's met deze melding hebben een lager BPM tarief (luxebelasting die gevraagd wordt op elke auto bij invoer.)

Auto's met deze melding dienen te worden herkeurd na reparatie.

http://www.schadeauto.nl/showcar.ph...=45,,,preis=,,,ez=,,,getfortrader=,,,offset=0

Dat popje is prima geschikt als WOK melding auto.

Ziet er dramatisch uit, maar valt irl erg mee:) Ik gok op een 900 a 1100 euro aan onderdelen.

Je zou deze SLK dus kunnen rijden voor een kleine 7500 euro.
Klaar incl kenteken:)
 
Ik gok op een 900 a 1100 euro aan onderdelen.

Je zou deze SLK dus kunnen rijden voor een kleine 7500 euro.
Klaar incl kenteken:)

zijscherm, motorkap, grill, bumper, spuitwerk, banden.
En dan heb ik het nog geeneens over de schade onder die verrotte motorkap ;)
Denk dat je jezelf een beeetje vergist in de kosten..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top