Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
Idd :X Tjek die skylines, ziet er niet uit :D ..

* Wat ik tot nu toe gezien heb iig, dat interieur van die van Joost is ook niet echt om te kwijlen ofzo :* *

Wat een verschrikkelijk interieur x|

Zei ik ook al! :P de buren hebben ook een space star irl valt het nog wel mee gelukkig :#

Mijn stief vader heeft een no-claim beschermer afgesloten, de premie zal hoe dan ook omhoog gaan wat ik dus kan betalen lmfd.

Even afwachten wat de expert van de schade zegt, ben benieuwd.

Een auto op mijn eigen naam verzekeren zit er voorlopig niet in :X

Hij kan zijn nieuwe banden ook meenemen naar die Space Star incl de radio dat is dus mooi meegenomen :)

Je hoeft geen medelijde met mij te hebben, dit is toch echt helemaal mijn eigen schuld geweest!

Ben blij dat me kameraden niks hebben! dat is voor mij het belangrijkste de rest kost me gewoon veel geld :X
Verder een punt kwijt en artikel 5 :X
Weet alleen niet wat voor gevolgen dit heeft wanneer ik een auto wil verzekeren?

Hij wil de auto sowieso niet terug, bij de pedalen stond ook een laagje water.
Helemaal fris word die sowieso niet meer.

Mijn stief vader is net terug van de dealer, daar staat een MITSUBISHI SPACE STAR 1.8 GDI COMFORT ( Groene )
http://list.auto-commerce.nl/view/o...er=merk&alfabet=ASC&order_oud=merk&template=#

Waarschijnlijk word die auto het.

Ik had het er gisteren nog met een maat van mij over.
Zijn ouders hebben een space star 2.0 en met caravan trok ie de hellingen maar ernstig moeilijk. (we kwamen op dat gesprek vanwege de bergen richting spa, en we zagen een hoop auto's met caravan)
Op een gegeven moment werd het dramatisch en moest de auto zelfs in z'n 2 de hellingen omhoog.
Dat is dat nog een 2.0.
Laat staan een 1.8!

Ik denk ik zeg het even:)

Je hebt geen 2liter Space Star ;)
Zal wel de normale 1.8 geweest zijn, die GDI motoren zijn ook best goed.
Ze leveren veel koppel bij een laag toerental ( voor een benzine motor dan :P ) en ze zijn zuinig.
Die motoren worden niet mee geleverd omdat ze veel roet uit stoten, die 2002 t/m 2006 zijn ook maar met max 112pk te krijgen.

Caravan weegt leeg 1200 kilo en die auto mag 1400 kilo trekken dus dat komt wel goed ;)

wat kudt dat je meteen een artikel 5 krijgt en een punt:X:X:X

heb je een ongeluk en dan meteen nog een dikke bekeuring erover heen|(

Idd kk lijers net of ik nou niet genoeg kosten heb 8P maja zonder politie rapport krijg je ook niks verzekerd :X
Mag me rijbewijs houden daar ben ik blij om, heb de verklaring van de politie ook niet ondertekend ( moet volgens mij is anders de verklaring niet geldig )

Als iemand mij uit de sloot kon trekken schoot het nog niks op, want die auto reed waarschijnlijk toch niet en met een voorkant in de poeier val je natuurlijk ook wel hard op.

wat kudt dat je meteen een artikel 5 krijgt en een punt:X:X:X

heb je een ongeluk en dan meteen nog een dikke bekeuring erover heen|(

Eigenlijk slaat het nergens op, want regeltechnisch gezien reed hij niet harder dan de maximum snelheid....

Deze autos zijn van me ouders en de mini van mij!
De echte foto's zet ik er zo snel mogelijk op.
Ik zal binnekort foto posten met ze 3e naast elkaar.

Auto van me moeder: Cayenne S
300559de652a8cfe338db16a3cca5b2d.jpg

Auto van me vader: Porsche Carrera 911
800px-

En dit is mijn eigen auto: Mini Cooper

mini.jpg

Last edited:
Kijk wel ff naar de bakcode en of deze al gereviseerd is geweest.. is het een DUU of DUW bak en nog geen revisie gehad afdingen op de prijs.. bakken staan er om bekende dat de klinknagels aan het kroonwiel lopen = gat in je bak + intern ook nogal wat schade.

Denk dat het een 1.6 AKL is met een DUU bak (maargoed zelf even kijken = zeker weten)

hey PvdH: het is indd een akl met een DUU bak :P en dat houd in ?

en kwa stationair lopen geen probleem loopt mooi !

van de week me ma ff verrasen met een radio cd speler :P

Idd kk lijers net of ik nou niet genoeg kosten heb 8P maja zonder politie rapport krijg je ook niks verzekerd :X
Mag me rijbewijs houden daar ben ik blij om, heb de verklaring van de politie ook niet ondertekend ( moet volgens mij is anders de verklaring niet geldig )

Het zelf ook zoiets meegemaakt dit dan wel met een letsel (goed gekneusde pols) aan de persoon waar ik op klapte.

Resultaat 180 euro boete. 1 punt kwijt. en 4 schadevrije jaren kwijt dus mooie premie verhoging.

En dan nog schade aan mijn eigen auto ect ect.

Eigenlijk slaat het nergens op, want regeltechnisch gezien reed hij niet harder dan de maximum snelheid....

Klopt maja het gaat niet om te hard rijden ;)

Art. 5.

Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.

Zie het wel wanneer ik voor moet komen :+

hey PvdH: het is indd een akl met een DUU bak :P en dat houd in ?

en kwa stationair lopen geen probleem loopt mooi !

van de week me ma ff verrasen met een radio cd speler :P

Datie ooit nog is kapot gaat of al kapot is geweest :p
Komt er opeens veel geratel uit je bak kan je er van uitgaan dat het mis is. Bij mij was dit al rond de 50/60.000km ofzo. Kennis van me rijdt met 140.000km op de teller nog steeds rond met de eerste ongereviseerde bak. Mocht het tzt een keer mis gaan. PM me even. Ik weet nog een prima goedkoop adresje voor een revisie (of eventueel verder onderhoud aan VAG)

Status
Not open for further replies.
Back