ErikN
Well-Known Member
Wat een verschrikkelijk interieur x|
Heb je ooit wel eens een mooi interieur in een jap gezien?
Heb je ooit wel eens een mooi interieur in een jap gezien?
Je hoeft geen medelijde met mij te hebben, dit is toch echt helemaal mijn eigen schuld geweest!
Ben blij dat me kameraden niks hebben! dat is voor mij het belangrijkste de rest kost me gewoon veel geld :X
Verder een punt kwijt en artikel 5 :X
Weet alleen niet wat voor gevolgen dit heeft wanneer ik een auto wil verzekeren?
Hij wil de auto sowieso niet terug, bij de pedalen stond ook een laagje water.
Helemaal fris word die sowieso niet meer.
Mijn stief vader is net terug van de dealer, daar staat een MITSUBISHI SPACE STAR 1.8 GDI COMFORT ( Groene )
http://list.auto-commerce.nl/view/o...er=merk&alfabet=ASC&order_oud=merk&template=#
Waarschijnlijk word die auto het.
Sinds je in de auto alleen voorgedraaide shaggies rookt gaat het goed?
wat kudt dat je meteen een artikel 5 krijgt en een punt:X:X:X
heb je een ongeluk en dan meteen nog een dikke bekeuring erover heen|(
Kijk wel ff naar de bakcode en of deze al gereviseerd is geweest.. is het een DUU of DUW bak en nog geen revisie gehad afdingen op de prijs.. bakken staan er om bekende dat de klinknagels aan het kroonwiel lopen = gat in je bak + intern ook nogal wat schade.
Denk dat het een 1.6 AKL is met een DUU bak (maargoed zelf even kijken = zeker weten)
Idd kk lijers net of ik nou niet genoeg kosten heb 8P maja zonder politie rapport krijg je ook niks verzekerd :X
Mag me rijbewijs houden daar ben ik blij om, heb de verklaring van de politie ook niet ondertekend ( moet volgens mij is anders de verklaring niet geldig )
Eigenlijk slaat het nergens op, want regeltechnisch gezien reed hij niet harder dan de maximum snelheid....
Toffe wagen zo'n cayenne, is het een ''gewone'' of een S?
hey PvdH: het is indd een akl met een DUU bak en dat houd in ?
en kwa stationair lopen geen probleem loopt mooi !
van de week me ma ff verrasen met een radio cd speler