Show de auto's van je ouders #5

Status
Not open for further replies.
goed dat jullie het zeggen maandag is de bedoeling dat we hem gaan halen maare er staat dan bij dat die gereviseerd is of niet ?

Misschien in onderhoudsboekje ergens of rekeningen ter inzage. Kijk eerst even naar de bakcode of vraag die even per mail dan weet je meer.

Ander bekend probleem bij de 1.6 is het schommelend stationair lopen. Doet die van mij ook. Is niet echt iets aan te doen. Garages vervangen van alles en nog wat maar niets schijnt er echt tegen te helpen. Ik ben het maar gaan accepteren.

Over beide problemen zijn topics op het forum van Kassa! kon ze niet zo 123 vinden

er zit nap bij had hem wel gezien.. maar vrij vluchtig door gelezen ik zal dit indd nog even doen

op kassa zal ik even kijken ik laat nog wat horen !

Ik weet wel dat je dan VEEL in de auto zit. Kennis van me heeft een a6 gekocht in 3 maanden tijd 40.000 km gereden. Die is dus ook altijd onderweg.

Auto is eergisteren 2 jaar oud geworden, klok staat nu op 210k km. Terwijl de x5 ook op 150k ofzo stond toen die gepikt was. Wordt goed mee gereden dus.

Pfoe, dat zijn veeeel kilometers zeg :)

Ander bekend probleem bij de 1.6 is het schommelend stationair lopen. Doet die van mij ook. Is niet echt iets aan te doen. Garages vervangen van alles en nog wat maar niets schijnt er echt tegen te helpen. Ik ben het maar gaan accepteren.

Had een vriend van me ook @A3 1.6... Heeft nu een Avant 2.0 B6 8)

99% kans dat de auto van mijn stief vader total loss is :X

Hij wil persee een andere auto bij zijn vaste dealer en het moet er één zijn die de caravan makkelijk kan trekken.

http://list.auto-commerce.nl/view/occasion.php?id=ac0090#

MITSUBISHI GALANT 2.0 16V Comfort

Zat zelf te denken aan deze, voor de rest staat er niet echt wat.
Nadeel is wel dat deze auto veel meer verbruikt, die GDI kon je echt zuinig rijden.

Dat word voorlopig geen e30 voor mij :(

Ik heb een "ongelukje" gehad :+

Was net lekker aan het sparen voor een e30, maja dit is wel echt mijn eigen schuld :X ( zie fun/shit topic )

Auto is wel all risk.. dat wist ik niet eens toen het gebeurt was dus dat was een meevaller, waarschijnlijk is de schade wel meer dan de dagwaarde.
De auto zat best diep met de voorkant in het water :X

Maja de dagwaarde zal ook wel niet echt veel zijn, die auto is 10 jaar oud.

Vind het echt klote voor me stiefvader en me moeder :X
Vorig jaar is de versnellings bak gereviceerd, distrubutie riem + waterpomp + spanrol vervangen wat +/- 1600euro heeft gekost.
2/3 weken geleden een grotebeurt + 2 nieuwe banden voor ook een rekening van 400euro.
De tank zat ook nog is vol ( 70liter ) :X

Auto was echt in nette staat, nergens een krasje of wat dan ook :X

Dit is nu de staat van de auto :
[ir]http://i153.photobucket.com/albums/s237/Puch-Racer/Fotos-0038-1.jpg[/ir]

Zal het wel ff plakken dan :P

Shit : De auto van mijn stief vader total loss gereden op de terugweg.. Gelukkig zijn mijn maten ongedeert gebleven! ( waaronder Plantje en Jules )

Ik wou de oprit op van Markelo naar de A1 toe, die oprit word geleidelijk steeds scherper, ik had helemaal niet door dat ik zo hard reed pas toen de auto dik hard begon te glijden wist ik dat het veelste hard ging :X
Toen de berm in gevlogen, toen de snelheid er bijna uit was een sloot in gegleden.

Radio hard aan en de oprit compleet onderschat :X

[IR]http://i153.photobucket.com/albums/s237/Puch-Racer/Fotos-0038-1.jpg[/IR]

Het valt op het eerste gezicht wel mee, maja de waterschade kost heel erg veel geld.

Zo maar is mijn maatjes bellen, heb een beetje een raar gevoel in mijn nek en in mijn armen sinds vandaag :X

ja het is wel fucked man! zou mij ook een klote gevoel geven.
Ondanks dat mijn ouders snelle auto's hebben rij ik er nooit hard mee als ik er 1 mag pakken.
Zie het niet zo zitten om zo'n soort verhaal uit te leggen.
maar wel vervelend voor jou en je ouders man!
maja, jij doet het ook niet met opzet.

Wees blij dat ie all risk verzekerd is:)

ach ja kan gebeuren he. heb ook mn eerste auto total loss gereden, had 3 weken mn rbw of zo. was gelukkig een auto van de zaak :P

hoezo totall ?

schade valt zo wel mee en beetje water kan zon motor ook nog wel tegen hoor....

maja wel klote voor je.

hoezo totall ?

schade valt zo wel mee en beetje water kan zon motor ook nog wel tegen hoor....

maja wel klote voor je.

Je hoeft geen medelijde met mij te hebben, dit is toch echt helemaal mijn eigen schuld geweest!

Ben blij dat me kameraden niks hebben! dat is voor mij het belangrijkste de rest kost me gewoon veel geld :X
Verder een punt kwijt en artikel 5 :X
Weet alleen niet wat voor gevolgen dit heeft wanneer ik een auto wil verzekeren?

Hij wil de auto sowieso niet terug, bij de pedalen stond ook een laagje water.
Helemaal fris word die sowieso niet meer.

Mijn stief vader is net terug van de dealer, daar staat een MITSUBISHI SPACE STAR 1.8 GDI COMFORT ( Groene )
http://list.auto-commerce.nl/view/o...er=merk&alfabet=ASC&order_oud=merk&template=#

Waarschijnlijk word die auto het.

Weet alleen niet wat voor gevolgen dit heeft wanneer ik een auto wil verzekeren?

Met een beetje 'mazzel' gaat de no-claim van je stiefpa eraan omdat de auto verzekerd was op zijn naam. Met veel pech komt het op jouw naam aangezien jij toen de bestuurder was. Weet eerlijk gezegd niet hoe dat precies zit..
Als het op jouw naam komt mag je wel je borst nat maken. Risico leeftijdsgroep+artikel 5+negatieve no-claim = hoooooooge premie.

Status
Not open for further replies.
Back