Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
Passat: vader
Mondeo: moeder
X-type: oom
348 gtb: van mij (voor 45 min dan)

img5460ho7.jpg

Hehe ik vind de bus overigens wel wat hebben. Van voren ziet hij er gruwelijk dik uit vind ik zelf :P * PIMP* bak voor kleine lieve meisjes...

Ik zie Kay al voor me een GMC lang wielbasis of hummer kopen en rondrijden zoals die gasten van Bangbros whahahahahaha 8P 9||6

moeder mag een nieuwe auto uitzoeken van der werk, hebben nu een Renault Laguna een na laatste model. Vind het persoonlijk een erg mooie auto, rijd ook prima. Zit al wel een nieuwe versnellingbak/koppeling/turbo etc in, staat nu 180.000 km op de teller na 4 jaar rijden. Ben ik ook een klein beetje debet aan.

Vader heeft een Volkswagen Golf.

Moeder mag een nieuwe auto uitzoeken en het wordt een Ford Mondeo.

Mijn vader zegt continue dat die nu echt een dikke auto gaat aanschaffen, het zou een Lexus, Mercedes of BMW worden. Tot nu toe vind die het elke keer zonde van het geld :z

Beter neemt die een voorbeeld aan de buurman, die heeft een kelder onder zijn huis waar je kunt keren.. SL600, Touareg V10 en nog een oldtimer staan er. Auto's van zijn zonen staan er ook, Porsche, Saab 9-5 turbo etc.
Jaloers O-)

Zijn zeker dik die t5 bussen, zo rijdt hier ook een zwarte met dikke velgen, xenon etc rond. Superdik! Overigens vind ik het meeting vervoer van Paulusma ook niet gek. Transporter t5 Silverline geloof ik;)
Ligt heerlijk achterin of niet:P

Zo een poosje terug van onze testrit in de C280. Opzich een leuke auto, maar hij viel mij toch best nog wat tegen.
Qua geluid/windgeruis/rolgeluid is hij maar weinig stiller als mijn vader zijn huidige Camry. Ik vond hem ook best zijwind gevoelig, zeker als je op de duitse autobahn 180+ rij (woon 10km vd grens af, van daar :P).

Motorisch is er weinig mis mee, hij is gewoon snel (0-100 in 7,2 sec is gewoon snel). Automaat schakelt ook erg goed lekker actief in de S stand, en wat comfortabeler/rustiger in de C stand.
Stuurgedrag is niets mis mee, hij geeft een redelijke feedback en stuur mooi direct (zeker inverhouding met de Camry :D). Comfort is ook niets mis mee, al is dat bij een 5 serie gewoon beter.
Hoofdruimte achterin is wel een aardige tegenvaller, mijn broer @ 193 zit gewoon met zijn hoofd tegen het dak aan :p.

De verkoper bij de BMW dealer was een beetje druk, maar ik verwacht dat er van de week een mooie 525i besteld word in Tiefseeblau met naturbraun interieur (erg mooie combo vind ik).
[ir]http://www.rw-racing.nl/pics/IMG_2146.jpg[/ir]
testrij autotje :)

Last edited:
Arne, jij rijdt Lease! je eigen auto is een VW Golf 2 toch>? :P

Ik koop samen met mn vriendin een Focus 3drs of Alfa 156 of Golf 4 1.6/1.8 of een Audi A3 1.6/1.8

Wil een degelijke auto met minimaal 100pk. KM-stand max. 160k, prijs rond 5k

Als iemand nog iets te verkopen heeft? :P

Zo een poosje terug van onze testrit in de C280. Opzich een leuke auto, maar hij viel mij toch best nog wat tegen.
Qua geluid/windgeruis/rolgeluid is hij maar weinig stiller als mijn vader zijn huidige Camry. Ik vond hem ook best zijwind gevoelig, zeker als je op de duitse autobahn 180+ rij (woon 10km vd grens af, van daar :P).

Motorisch is er weinig mis mee, hij is gewoon snel (0-100 in 7,2 sec is gewoon snel). Automaat schakelt ook erg goed lekker actief in de S stand, en wat comfortabeler/rustiger in de C stand.
Stuurgedrag is niets mis mee, hij geeft een redelijke feedback en stuur mooi direct (zeker inverhouding met de Camry :D). Comfort is ook niets mis mee, al is dat bij een 5 serie gewoon beter.
Hoofdruimte achterin is wel een aardige tegenvaller, mijn broer @ 193 zit gewoon met zijn hoofd tegen het dak aan :p.

De verkoper bij de BMW dealer was een beetje druk, maar ik verwacht dat er van de week een mooie 525i besteld word in Tiefseeblau met naturbraun interieur (erg mooie combo vind ik).
[ir]http://www.rw-racing.nl/pics/IMG_2146.jpg[/ir]
testrij autotje :)

Ik vind het net een wat lompere Mondeo, met een a-sociale patserster voorop :?

[ir]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0d/Ford_Mondeo_ST220_Blue.jpg/800px-Ford_Mondeo_ST220_Blue.jpg[/ir]

... korte vraag:
Hebben al jullie ouders zoveel geld.. of posten de mensen met 'gewone' autootjes in de familie niet... ?

Status
Not open for further replies.
Back