blok en uitvoering?
is het nou 2 of 3 jaar oud??
zal afhankelijk van uitvoering zon beetje rond de ~20.000 liggen, ga ik uit van de 100pk diesel
zo, as zaterdag met mn vader langs de
MB dealer om hierin proef te rijden:
hopelijk is het wat want hij wil nog steeds een saab 9-3
Ik vind die nieuwe neus dus echt graflekijk..
Dat hele ding btw
Komt ie,
1.8 enjoy benzine(145 pk)
05-01-06 is het bouwjaar, 2 jaar oud dus
56.xxx op de teller
Metallic zwart, alles meegespoten
16'' speciale velgen(wel opel, maar exclusievere modellen)(optie)
Zicht en Licht pakket(optie)
Voorstoelen in hoogte verstelbaar(optie)
regensensoren(optie)
trekhaak(optie)
Parkeersensoren voor en achter(optie)
Cruisecontrol alles,
helemaal compleet met alle xtra's behalve een scherm, navigatie en leer NIET
Ding is echt als nieuw, uitstekend op gepast..
De inruilwaarde was 20.000, en dat vond me pa toch wel wat aan de lage kant. Tis niet ontzettend weinig, maarja nu moet ie er toch weer langer over nadenken, omdat je gewoon gigantisch afschrijft op deze manier, je zult altijd afschrijven op auto's. Het is gewoon een dure hobby, maar toch
Wat is de waarde ongeveer, in jullie ogen?
Ik ben zelf een groot voorstander van de 5 serie :winner:
Duidelijk een Honda Legend. De compleetste van alle merken, met het meeste vermogen in die prijsklasse. Voor net geen 78k ben je klaar...en dan moet je bij een 540 (ong. zelfde vermogen) nog beginnen met aankleden om het zo maar te vermelden.
Duidelijk een Honda Legend. De compleetste van alle merken, met het meeste vermogen in die prijsklasse. Voor net geen 78k ben je klaar...en dan moet je bij een 540 (ong. zelfde vermogen) nog beginnen met aankleden om het zo maar te vermelden.
A6 lmfd8)
Ik vind die achterkant vd sedan niet mooi, en een avant komt er bij ons niet in aangezien mijn moeder dat bouwvakkers auto's vind :W.