Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
Legend is langer op de markt als die nieuwe Cl volgens mij ;).

Legend gaat 79.900,- kosten vanaf 1feb.
Ovigens is een 525 niet echt te vergelijken met een Legend. Dan moet je een 540 pakken.

Een 530i is al een stuk sneller als een Legend, dus waarom een 540i pakken?. V8 is natuurlijk erg vet, maar het prijsverschil nooit waard (nieuwe 530i levert 272pk :D ).

Die S2000 is toooov :D

Echt de beste roadster die ooit is gemaakt !

Honda y0000 ! :D

S2000 is inderdaad heel erg tof. Auto staat momenteel bij mijn vader op het werk binnen in een hal die ze niet gebruiken. Ideale winter stalling!.

Mijn vader gaat zaterdag ook proef rijden in een nieuwe C280 (Avangarde), lijkt me overbodig om te vertellen dat ik ook even een rondje erin ga rijden :# . Afgelopen zaterdag proefgereden in een 525i, helaas een uit 2005@193pk in plaats van de 218pk die de nieuwe levert omdat ze niet zo 123 een demo hadden staan.

Hij weet nog niet helemaal of hij een iets kleinere auto wil, vandaar dat hij in de C klasse (taxi :D ) gaat rijden. Hebben overigens ook nog folders van de nieuwe A4, A6, Lexus GS en Honda Legend :p. Hij heeft iets tegen 3 series dus die zal hij niet snel kopen 8P.

Ik ben zelf een groot voorstander van de 5 serie :winner:

Je moet gewoon een Avangarde uitvoering hebben met de ster in de gril inplaats van op de motor kap. Die is een stuk mooier, maar echt geweldig vind ik hem ook niet.

vet, alleen verschil tussen een c klasse en 5serie is nogal groot :P ???

niet alleen kwa prijs maar ook kwa afmetingen ed dus vanwaar die keus

Sorry maar die Honda Legend vind ik echt lelijk. Dan liever een Subaru Legacy (bij voorkeur de 3.0R Spec B uitvoering :))

vet, alleen verschil tussen een c klasse en 5serie is nogal groot :P ???

niet alleen kwa prijs maar ook kwa afmetingen ed dus vanwaar die keus

Er zit een 10.000 euri tussen. Ik verwacht eerlijk gezegd ook dat hij gewoon die 5 serie gaat kopen.

Ook maar eens van mijn kant auto's van papa en mama. Aangezien ik er zelf EINDELIJK ook maar eens mee ga beginnen. 22 en nu pas bezig met het rijbewijs :+

Me vaders automobiel

7xah1yp.jpg

Me moeders autotje

87morw5.jpg

Kay, in dat lieve kleine twingotje kun je vast wel leuke lieve kleine meisje ophalen ;)

Je weet toch, zeker aangezien hij volledige leren bekleding heb :* PIMP bak voor kleine lieve meisjes...

Dit zijn nou net niet de playah bakken :+

Om even offtopic te gaan :p

Hehe ik vind de bus overigens wel wat hebben. Van voren ziet hij er gruwelijk dik uit vind ik zelf :P

Zijn zeker dik die t5 bussen, zo rijdt hier ook een zwarte met dikke velgen, xenon etc rond. Superdik! Overigens vind ik het meeting vervoer van Paulusma ook niet gek. Transporter t5 Silverline geloof ik;)

Rijden er hier eigenlijk mensen al dikkere auto's dan hun vader?

Ik trap af, Passat 3c 105 PK TDI vs Focus eerste model braaksel groen 5 deurs 1.8 16v Ghia :)

Nee, en dat zal ook niet zo snel gebeuren zo lang mijn vader zijn Kever nog heeft. :D

(Iemand een kever kopen voor 700? :P)

Nee, daarnaast nog een Renault Laguna 2.2 dCi Privilège die binnenkort word ingeruild voor een Ford Mondeo (nieuwe model dohh:#)
Moeders een Opel Astra. Maar die stapt binnenkort over op een Seat Altea. Welk type zijn we nog niet over uit...

Maar die Kever moet plaatsmaken voor een oude Range rover. dus als iemand interesse heeft? 700 euro. Niet APK klaar, maar als je een beetje handig bent... :P

We krijgen het dus nog druk. :P

Rijden er hier eigenlijk mensen al dikkere auto's dan hun vader?

Ik rij VW Golf 4 1.9tdi Variant'02 normaal 90pk (denken de ouders), 120 nu dankzij chip. Bijna Full option buiten GPS en Lederen bekleding.

Papa VW Touran 2.0 TDI 105pk'07, Full option buiten leder en climatronic

Dus ik heb iig wel dikker als men vader, MAAR niet als men moeder 'shame'

ze heeft Opel Zafira 2.2 dti 125pk'02, full option buiten leder

dusja ik win net in optrekken tegen zaf, door gewicht... Ik heb de snelste dus daar ben ik wel blij om. Das ook het enige...

grtz

Status
Not open for further replies.
Back