Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
Wij hebben een golf 4 tdi uit 2001 en een lupo uit 2001 en een wrangler jeep en een ford dexta.


Ook normale auto's dus.
 
De ouders van IEDEREEN op dit forum hebben bergen en bergen met geld!!! :p
Serieus; Denk dat het wel meevalt hoor :)

Auto's van mijn paps, Volvo V50 2.0D Edition II + Season line, nieuwste type:

Dash, ook precies deze kleur hout:
2008_volvo_v50.jpg


Exterieur, alleen heeft hij een ander kleurtje:
volvo_v50_2008_1.jpg


Verder vol leer, schuifdak en blablabla..

Auto van mams; Renault Clio 1.6 16v Initiale:

media


Ook vol leer, schuifdakje en blablabla..

Geen heeeele spannende oprit dus :)
 
Jan modaal heeft geen Volvo + een auto voor de vrouw. Het lijkt voor de meeste normaal, maar het straatbeeld in Nederland is toch anders :)
 
... korte vraag:
Hebben al jullie ouders zoveel geld.. of posten de mensen met 'gewone' autootjes in de familie niet... ?

Vorige x toen iemand dat vroeg poste iemand de 17 jarige Ascona(?) van zijn ouders oid..

Natuurlijk zijn ze er. maar je post toch liever de mooie auto van je ouders dan een oude minder mooie?
 
Dat was een kadett, van Siroj z'n vader dacht ik :P.

Hahahah... Dat was meer om reacties van mensen met wat goedkopere auto's uit te lokken.. Mijn pa rijdt een '06 Passat 2.0 TDI


... korte vraag:
Hebben al jullie ouders zoveel geld.. of posten de mensen met 'gewone' autootjes in de familie niet... ?

De vraag die Inne stelde vroeg ik me dus ook af, daarom leek me dat de beste manier om het uit te vinden.. En wat bleek, er waren heel veel mensen met goedkopere auto's die ze enkel niet 'durfden' te posten!
 
Ik blijf het vreemd vinden dat veel personen direct denken dat iemand een hoop geld heeft als deze in een dure auto rijdt.

Blijkbaar is dat bij veel mensen onlosmakelijk verbonden.
 
@ SiRoj : dat bedoelde ik ja.

Mijn moeder rijdt in een Toyota Corolla automaat van bijna 12 jaar oud ofzo. Helemaal geen nieuwe wagen, integendeel. Lijkt me niet dat alle ouders hier allemaal nieuwe (max 3 jaar oude) en soms erg dure modellen hebben ?
 
Ik blijf het vreemd vinden dat veel personen direct denken dat iemand een hoop geld heeft als deze in een dure auto rijdt.

Blijkbaar is dat bij veel mensen onlosmakelijk verbonden.

Iedereen hier zal rond de 16-25 jaar zijn.. Ouders zitten meestal op een leeftijd rond de 40/50 jaar dan.. Volgens mij zijn er rond die leeftijd niet meer zoveel mensen die al hun spaarcenten in een auto stoppen... Vandaar lijkt het me helemaal geen rare redenering om te denken dat mensen met een dure auto veel geld hebben
 
Veel mensen hebben een pl-etje of staan dik in de schulden, of moeten nog tig jaar hun huis afbetalen. Maar rijden wel in een dikke auto...


Zegt dus niks
 
Mijn pa geeft niet eens heel veel om auto's.. Hij vindt het leuker om met z'n bootje of motor te klieren :)
Maar er zijn inderdaad mensen die krom liggen voor een auto om maar een beetje status af te dwingen.....
Edit; S.Wokkel was net ff eerder :p
 
Iedereen hier zal rond de 16-25 jaar zijn.. Ouders zitten meestal op een leeftijd rond de 40/50 jaar dan.. Volgens mij zijn er rond die leeftijd niet meer zoveel mensen die al hun spaarcenten in een auto stoppen... Vandaar lijkt het me helemaal geen rare redenering om te denken dat mensen met een dure auto veel geld hebben

Ik vind het een verschrikkelijke beredenering, aangezien je zomaar wat aanneemt. Het is absoluut niet nodig vandaag de dag om een auto te kopen met persoonlijk vermogen. Daar hoef ik niets meer aan toe te voegen. Een verband tussen rijk en dure auto is er niet.

Als ik straks geen student meer ben kan ik mezelf zonder problemen een auto aan laten smeren van 50.000e. En dat terwijl ik een starter ben. Heb ik dan veel geld omdat ik een dure auto rijd? Maar dit is lichtelijk offtopic.

Veel mensen hebben een pl-etje of staan dik in de schulden, of moeten nog tig jaar hun huis afbetalen. Maar rijden wel in een dikke auto...


Zegt dus niks

Daar komt het wel op neer ja.
 
Last edited:
Dat bedoel ik. Mijn pa koopt een stuk land een dorp verderop en investeerd daarin. Mooi wat hobbyen met zijn tractor daarzo. Heeft ook veel materiaal en een grote garage met brug etc en alles erop en eraan.


Ik zeg ook welleens, koop nou eens een dikke bmw (zodat ik ook eens blazen kan :P) maar het interesseert hem niks meer. Vroeger reed hij wel dikke wagens, dat hoeft niet meer zegt ie.
 
Dan zal ik mijn vraag anders formuleren : Zijn er ook ouders die in een lekker oude rammelbak rijden ipv nieuwe wagens. Zoja, is toch niet iets om beschaamd over te zijn en het niet te posten !
 
me moeder:

Een opel corsa 1.4i (een 3 deurs met een beetje roest)

[ir]http://www.garage-kramp.nl/Opel%20Corsa%20X%201.4%20SZ.JPG[/ir]

Vader: volkswagen t4 td; slome turbo bak(bouw/beun bus :P)

vwT4Kopie.jpg


wel andere kleur blauw en geblindeerde ramen (gekocht van een turk :P)
 
Mijn vader vind het zelf wel leuk, vandaar ook die S2000 die nu officieel 2e auto van mijn vader is. Mijn moeder vond hem toch wat on praktisch (2 kratjes bier in de kofferbak is toch meer dan zat? :P) en kon mijn opa ook nooit meenemen etc.
We hebben u als 3e auto een Daihatsu Serion 1.0 van 7-8 jaar oud :D;
[ir]http://www.rw-racing.nl/pics/IMG_2079.jpg[/ir]

Mijn moeder vond het ook nogal overdreven nog een "dure" 3e auto voor haar erbij te nemen (mijn vader wou namelijk een nieuwe Fiat 500 kopen :W).

5 serie voor mijn vader is overigens vandaag alsnog besteld. Na jaren allerlei redelijk onopvallende (maar luxe) auto's gereden te hebben eindelijk eens echt wat leuks. Opzich mag dat ook wel als eigenaar van een bedrijf met 90 man personeel.
Vader heeft jaren expres wat onopvallendere auto's gereden omdat het bij klanten soms wat beter overkomt, zeker toen hij nog geen eigenaar was.

Ik vind het net een wat lompere Mondeo, met een a-sociale patserster voorop :?

http://upload.wikimedia.org/wikiped...220_Blue.jpg/800px-Ford_Mondeo_ST220_Blue.jpg

:winner: , ik ben zelf geen fan van Mercedessen en heb mijn vader ook een week belachelijk gemaakt dat hij in een taxi ging testrijden :P.
 
Last edited:
@Razma: Feit is wel dat je door een groot scala personen tot de grond toe wordt afgebrand als je hier een rammelbakje gaat posten ;)

En misschien maak ik mijzelf daar onbewust ook wel is schuldig aan :X
 
Ik vind het een verschrikkelijke beredenering, aangezien je zomaar wat aanneemt. Het is absoluut niet nodig vandaag de dag om een auto te kopen met persoonlijk vermogen. Daar hoef ik niets meer aan toe te voegen. Een verband tussen rijk en dure auto is er niet.

Als ik straks geen student meer ben kan ik mezelf zonder problemen een auto aan laten smeren van 50.000e. En dat terwijl ik een starter ben. Heb ik dan veel geld omdat ik een dure auto rijd? Maar dit is lichtelijk offtopic.

Klopt, maar ik denk de praktijk over het algemeen anders zal laten zien, jij blijkbaar niet...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top