Show de auto's van je ouders #4

Status
Not open for further replies.
Ik zie soms mensen die bv een normale baan hebben met een normaal inkomen van rond de 15/2000 in een dikke auto rijden, een dik nieuw nieuwbouwhuis, en de vrouw zit lekker thuis met 2 kinderen.


Kan dus bijna niet dat die er niet diep inzitten he.
 
Ik zie soms mensen die bv een normale baan hebben met een normaal inkomen van rond de 15/2000 in een dikke auto rijden, een dik nieuw nieuwbouwhuis, en de vrouw zit lekker thuis met 2 kinderen.


Kan dus bijna niet dat die er niet diep inzitten he.

Lotto, het grootste risico om miljonair te worden.


Mja, mijn pa heeft gewoon goed geinvesteerd de laatste jaren en heeft daarvan heel het huis verbouwd, incl overal kunstof kozijnen, nieuwe dakkapel, nieuwe tv en een nieuwe auto.
En je kan mij niet vertellen dat mn pa schulden heeft.
Je weet 9/10x toch de situatie niet.
 
Ik zie soms mensen die bv een normale baan hebben met een normaal inkomen van rond de 15/2000 in een dikke auto rijden, een dik nieuw nieuwbouwhuis, en de vrouw zit lekker thuis met 2 kinderen.


Kan dus bijna niet dat die er niet diep inzitten he.

Hoe weet jij hun inkomen?
 
omdat ze bij mij op het werk werken..

En sommige mensen kun je wel ongeveer schatten.. dmv het beroep wat ze doen.
 
Wij hebben 3 auto's maar alle 3 auto's zijn dus geen drol waard..

Mitsubishi Colt 1.3 uit 89
Mitsubishi colt 1.3 uit 94
Mitshubishi space star 1.3 uit 2002

Het is gewoon een feit dat forumleden waarvan de ouders een dikke auto hebben die wel posten.. en andersom niet
 
73pjllt.jpg


Auto van pap's

Focus ST 2.5 turbooow

(zonder dealerplaat :+)
 
Het is gewoon een feit dat forumleden waarvan de ouders een dikke auto hebben die wel posten.. en andersom niet

Idd, en opzicht kan ik me daar wel iets bij voorstellen, al zou het mij echt geen reet schelen...:P

@r0bert: Dikke bak! 8)
 
Mijn vader vind het zelf wel leuk, vandaar ook die S2000 die nu officieel 2e auto van mijn vader is. Mijn moeder vond hem toch wat on praktisch (2 kratjes bier in de kofferbak is toch meer dan zat? :P) en kon mijn opa ook nooit meenemen etc.
We hebben u als 3e auto een Daihatsu Serion 1.0 van 7-8 jaar oud :D;
[ir]http://www.rw-racing.nl/pics/IMG_2079.jpg[/ir]

Mijn moeder vond het ook nogal overdreven nog een "dure" 3e auto voor haar erbij te nemen (mijn vader wou namelijk een nieuwe Fiat 500 kopen :W).

5 serie voor mijn vader is overigens vandaag alsnog besteld. Na jaren allerlei redelijk onopvallende (maar luxe) auto's gereden te hebben eindelijk eens echt wat leuks. Opzich mag dat ook wel als eigenaar van een bedrijf met 90 man personeel.
Vader heeft jaren expres wat onopvallendere auto's gereden omdat het bij klanten soms wat beter overkomt, zeker toen hij nog geen eigenaar was.



:winner: , ik ben zelf geen fan van Mercedessen en heb mijn vader ook een week belachelijk gemaakt dat hij in een taxi ging testrijden :P.

roedi, woon jij in de buurt van duiven/doetinchem ? zo ja welk bedrijf is van jullie :P
 
Dan zal ik mijn vraag anders formuleren : Zijn er ook ouders die in een lekker oude rammelbak rijden ipv nieuwe wagens. Zoja, is toch niet iets om beschaamd over te zijn en het niet te posten !

Mijn pa heeft geeneens een auto, die leent zo af en toe mijn renaultje :7
 
Je hebt inderdaad geen inzage in de situatie van mensen.
Ik weet wel dat de genoemde agenten niet ruim zitten :'(
Persoonlijk mag ik niet klagen op mijn 22e (volgende week dan) een koopwoning uit '99 van 190k, TL1000, volgende maand ws een Focus 3drs, en een interieur wat er mag wezen.
Maar je wilt altijd meer, vooral als je in je 6e jaargang scooterforum zit en alle mensen van een scooter naar een gigantische dikke auto ziet gaan!

Anders gezegd, doe mij ook een Leon V6, Skyline, dikke BMW's enz.

Ontopic dan maar; mijn vader rijdt een Alfa Romeo 166 2.4 JTD uit 2002 met 120k op de klok. Hun 2e auto is een Ford Focus 5drs 1.6 met 60k op de klok.

Niet spannend dus.. de vorige was een 406 Coupe 3.0 V6. Ik probeer mijn ouders te pushen naar een Lexus IS250 of een Leon Topsport/V6..
 
auto van mn pa:

[ir]http://img176.imageshack.us/img176/8089/p1130060fd9.jpg[/ir]
dodge ram 1500 5.7 v8 hemi


auto van mn ma:

[ir]http://img228.imageshack.us/img228/3408/1297592215gbsavq2.jpg[/ir]
jaguar s-type 3.0
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top