This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
}) . Amai zotteke.

Hahahahah Dat is echt PUUR belgisch he Meisjes uit Oost -en West-vlaanderen zeggen dat vaak

Q7 vind ik zelf ook niet mooi Ziet er te groot en lomp uit, maar de X5 vind ik wel weer beestig. Maarja, is smaak he Natuurlijk wel leuk als je zoiets kan betalen enz..

Mn pa werkt serieus 70/80 uur per week. Zie hem dus VRIJ weinig en als hij thuis is gaat het niet over auto's
En is het dat waard, dat je dan een Q7 kunt rijden? Dat is overwegen. Denk dat jij je pa liever vaker thuis hebt en een Vectra of Passat voor de deur hebt dan dat ie nu zovaak weg is.. Toch?

Beetje rare denkwijze heb jij imo...

Ik vind de Q7 dus echt wel een mooie wagen, mits de goede kleur/velgen etc.
Nieuwe X5 doet het ook goed

Ik ben blij dat jij een foto post.. Herrinert me er weer ff aan dat niet ALLE pa's op dit forum dikke bakken hebben en de mijne niet 8)

Hoef hier niet persee het mannetje te gaan uithangen met een of ander wagenpark met een min. waarde van 30.000,- per auto.. dit busje is 3x naar Marokko (a 3500km op en neer, ritjes in Marokko zelf niet meegeteld) en heeft ons tot nu toe niet in de steek gelaten het beestje heeft zelfs airco :W

Ach ja, dure auto zegt niet alles.

Ik weet tot waar mijn pa kan leasen, maar maakt daar geen gebruik van. Hij rijdt nu een 3 jaar oude renault scenic.

Als je 10 jaar lang in een goedkopere auto rijdt, kan je door de bijtelling gewoon eerder stoppen met werken. En dat zijn wel dingen die mijn vader interesseert in plaats van een dure auto.

Begint dat KANKER gejank nou weer? Je moest eens weten hoe vaak ik het hier op mn werk (Rotterdam) om me heen hoor, ja, ook van de hoogste bazen. En OOK van mensen die er 'mensen aan verloren hebben'.

boehoehoe.

Ik vind het ook niet echt mooi, dat gaas op die Landrover. zeg maar gerust LELIJK.

En ontopic, foto van mn ouders auto komt binnenkort, ook voor jouw goeie gevoel Joshua (is een 'gewone Astra H)

Jou pa en ma rijden dus renault :X
Lukt het je niet om ze een alfa aan te smeren

Begint dat KANKER gejank nou weer? Je moest eens weten hoe vaak ik het hier op mn werk (Rotterdam) om me heen hoor, ja, ook van de hoogste bazen. En OOK van mensen die er 'mensen aan verloren hebben'.

Volgens mij is het meer de mentaliteit in de randstad, dat mensen het er hier makkelijk uitflappen.

@ Joshua. Hij vindt het prima om zoveel te werken. Eigen bedrijf, dan doe je het ergens voor

Moet er trouwens bij vermelden dat ik het vet vind om mooie auto's te zien, maar dat het me steeds minder kan interesseren. Anders zou ik ook niet in een '96 Corsa B vol deuken rijden.

Pepijn woont in den haag, als er eeeerrrgggeenss veel wordt gekankerd...

Mja volgens mij gaat het niet om het woord zelf, maar om de manier waarop erik zn mening overbrengt Ipv : 'ik vind het lelijk' zegt ie: 'Dat IS kk lelijk'.

Anyways, valt mij op dat er laatste tijd echt superveel RR sports rondrijden in Den Haag. Echt op elke hoek staat er 1tje, allemaal in het zwart

dat gezeik over kk, jezus doe eens normaal. Je gaat toch ook niet janken als er "dood" gezegd wordt
"jaaaa maar ik ken ook iemand, die is ook dood" 8P

hou toch op

En is het dat waard, dat je dan een Q7 kunt rijden? Dat is overwegen. Denk dat jij je pa liever vaker thuis hebt en een Vectra of Passat voor de deur hebt dan dat ie nu zovaak weg is.. Toch?

Wie zegt dat hij die tijd werkt om die auto te kunnen rijden..?
Wellicht heeft ie gewoon een eigen bedrijf of een hele drukke baan en moet hij die tijd wel vol maken. Dat hij er genoeg geld aan overhoud om een Q7 te kunnen kopen staat daar los van lijkt mij
Denk dat je op de 40+ niet echt meer voor een auto aan het werk bent, stel je wel erg vreemde prioriteiten in ieder geval.

idd
Zelfde met mijn vader, 2/3 dagen in de week "thuis"(in de buurt dus), hij is gewoon verslaafd aan werken ofzo :L

IDD, ga het lekker op de EO jongerendag zoeken

jongen ik ben een Hagenees, ik weet al geen ander wat schelden is. Maar als het niet nodig is, laat het dan. Ben je gewoon heel simpel of doe je alsof...en nu ist gewoon klaar:| :Z

Iemand die het snapt inderdaad. Als je gaat werken, puur voor een auto, dan snap je het niet helemaal.

idd
Zelfde met mijn vader, 2/3 dagen in de week "thuis"(in de buurt dus), hij is gewoon verslaafd aan werken ofzo :L

Ik ken 't.. Mijn pa gaat elke ochtend om 04:45 de deur uit en we zien hem weer is om 21:00 of later.. Beetje jammer dat auto's hem geen reet boeien en hij een Renault Megane in de lease heeft vanwege de lage bijtelling maar dat is bijzaak

Hier ook. 6 uur weg. Soms komt hij om 6 uur even om te eten en dan gaat hij om 7 uur weer terug, tot een uur of 11/12. Soms eet hij gewoon op kantoor snel wat en komt hij niet eens naar huis. Alleen op zaterdag en zondag van 10 tot 5 ofzo.

Status
Not open for further replies.