Dimer De Bonke 22 August 2007 #521 ik vind de voorkant te lang en te plat en die flowt niet echt mee met de deur/raamlijn...
Ossje Well-Known Member 22 August 2007 #522 Design jongens....design! Hij heeft trouwens wel de Designprijs gewonnen hier in NL Ik zal wel pics maken zodra ie er is. Wordt overigens de kleur Maranello Rosso.
Design jongens....design! Hij heeft trouwens wel de Designprijs gewonnen hier in NL Ik zal wel pics maken zodra ie er is. Wordt overigens de kleur Maranello Rosso.
Dimer De Bonke 22 August 2007 #523 Ossje said: Design jongens....design! Click to expand... daar teren die Italianen al decennia lang op... :*
Ossje said: Design jongens....design! Click to expand... daar teren die Italianen al decennia lang op... :*
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 23 August 2007 #524 Ik vind bijna alle lijnen & details mooi aan die auto, maar het totaalplaatje klopt niet vanuit mijn oogpunt...
Ik vind bijna alle lijnen & details mooi aan die auto, maar het totaalplaatje klopt niet vanuit mijn oogpunt...
Arne Pia Maxiscooter FTW 23 August 2007 #525 Ik vind hem irl dus ook niet mooi, had er meer van verwacht.
Patrick Retired die-hard 23 August 2007 #526 Ik ook, vind het niet echt vernieuwend. Ben ook bang dat het design redelijk snel 'verouderd'. De 500 daarentegen vind ik er wel heel erg gaaf uitzien, even wachten totdat ik hem in't echt kan bewonderen.
Ik ook, vind het niet echt vernieuwend. Ben ook bang dat het design redelijk snel 'verouderd'. De 500 daarentegen vind ik er wel heel erg gaaf uitzien, even wachten totdat ik hem in't echt kan bewonderen.
Redmer driftcursus.nl 23 August 2007 #527 500 is wel leuk... Tijdje terug eentje gezien, was toen een photoshoot van autovisie hier in de buurt.
500 is wel leuk... Tijdje terug eentje gezien, was toen een photoshoot van autovisie hier in de buurt.
Lennox Well-Known Member 24 August 2007 #528 Maatje van me heeft er 1 gehad. Zn pa woont nog in Italie (zelf ook Italiaan van geboorte) en heeft er daar 1 voor hem gekocht. Rode geloof ik, vind het zelf ook leuke auto'tjes.
Maatje van me heeft er 1 gehad. Zn pa woont nog in Italie (zelf ook Italiaan van geboorte) en heeft er daar 1 voor hem gekocht. Rode geloof ik, vind het zelf ook leuke auto'tjes.
BoydM Squadra Italia 24 August 2007 #530 Bart Nrg Mc2 said: Rrrrright Vind de lijnen wel mooi, maar er zit zo'n rare bobbel in de daklijn, net een banaan... Click to expand... Typisch gevalletje van πλεονασμóς
Bart Nrg Mc2 said: Rrrrright Vind de lijnen wel mooi, maar er zit zo'n rare bobbel in de daklijn, net een banaan... Click to expand... Typisch gevalletje van πλεονασμóς
Dimer De Bonke 24 August 2007 #531 leg uit... Het is meer tegenstrijdig... Hij zegt niet iets van ik vind die ronde wielen niet mooi. Dan is 'ronde wielen' een pleonasme. Of hebben alle bananen rare bobbels
leg uit... Het is meer tegenstrijdig... Hij zegt niet iets van ik vind die ronde wielen niet mooi. Dan is 'ronde wielen' een pleonasme. Of hebben alle bananen rare bobbels
BoydM Squadra Italia 24 August 2007 #532 Dimer said: leg uit... Het is meer tegenstrijdig... Hij zegt niet iets van ik vind die ronde wielen niet mooi. Dan is 'ronde wielen' een pleonasme. Of hebben alle bananen rare bobbels Click to expand... Heb je gelijk in, had niet helemaal goed gelezen :'(
Dimer said: leg uit... Het is meer tegenstrijdig... Hij zegt niet iets van ik vind die ronde wielen niet mooi. Dan is 'ronde wielen' een pleonasme. Of hebben alle bananen rare bobbels Click to expand... Heb je gelijk in, had niet helemaal goed gelezen :'(
[5th]Tom. [5th]Rambo. 24 August 2007 #536 Staat vast beter een fiat met een boom half in de motorruimte :W
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 24 August 2007 #537 Over het algemeen zijn Fiat's dan op hun best... [ir]http://www.newstreet.it/img/auto/crash_test/fiat_seicento_2000.jpg[/ir]
Over het algemeen zijn Fiat's dan op hun best... [ir]http://www.newstreet.it/img/auto/crash_test/fiat_seicento_2000.jpg[/ir]
Jumper Well-Known Member 24 August 2007 #538 miss past het hier niet helemaal maar vind hem ozo vet g400 van mijn oom.
Jorne Turbo Turbo! 26 August 2007 #540 Me vaders vorige auto; http://smudde.hexon.cx/s7f9f26f3f6aeabd12be8e8ceb4068a3b/voorraad/details/?sid=1030053
Me vaders vorige auto; http://smudde.hexon.cx/s7f9f26f3f6aeabd12be8e8ceb4068a3b/voorraad/details/?sid=1030053