Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
Eindelijk kan de nieuwe Bravo komen :W Auto van me pa heeft een dealer vanmorgen verkocht.

Dus we gaan van:
fiatcroma1.jpg

Naar:
fiat_bravo_01_ab.jpg

Waarschijnlijk in deze kleur en anders in Masarati Blauw. En het betere is dat het met een T-Jet motor is....dus 1.4 turbo 150pk 8) Uiteraard met 18"

gister reed ik erachter, achterkant vind ik erg mooi!

Bak van mn pa had ook een lekkere kras bij de wielkast erop zitten. Echt helemaal opgekrulde lak en tot het wit kaal. Waarschijnlijk de krantenjongen geweest die altijd tussen de auto's door rijdt om bij de voordeur te komen 8P

Bak van mn pa had ook een lekkere kras bij de wielkast erop zitten. Echt helemaal opgekrulde lak en tot het wit kaal. Waarschijnlijk de krantenjongen geweest die altijd tussen de auto's door rijdt om bij de voordeur te komen 8P

Bij ons heeft een kat op de motorkap gezeten.. Je zit de krassen van zijn klauwen allemaal zitten :X... Gelukkig zijn het maar 20 krasjes ofzo :X

Kat geeft helemaal geen krassen, al zou hij het willen. En als hij normaal loopt raken zijn klauwen de grond niet eens.

Kat geeft helemaal geen krassen, al zou hij het willen. En als hij normaal loopt raken zijn klauwen de grond niet eens.

lmfd echt wel. Zag keer kat op mn 155 springen, alleen die gleed door omdat zo glad was. Nou dan zet dat beest echt wel zn nagels erin!

gister reed ik erachter, achterkant vind ik erg mooi!

Rode? Miss reed je wel achter me pa :D Hij had er gister ff 1 mee naar huis. Hij vindt het alleen helemaal niks die Bravo Turbo 150pk :L Auto stuiterd te veel zegt ie. Nu gaat ie weer een nieuwe Croma automaat bestellen....pfieuw. Hij moet gewoon weer wennen aan een sportieve auto.

Zo sportief is 150pk ook weer niet toch?
Is dat de snelste uitvoering?

Me pa heeft paar jaar geleden altijd een Stilo Abarth gereden, snelle punto's, coupe's enz. Zijn laatste "snelle" was een Grande Punto Sport 130pk diesel. Ding was vrij hard geveerd. Reed echt super, lekker strak en hij wilde best vooruit.

Maar nu die de 50 gaat bereiken, gaat ie steeds meer van dat principe af. Croma 2.2 automaat was zijn laatste. Nu wilde hij weer wat sportiefs rijden, dus waarom niet de Bravo 1.4 T-Jet Sport (150pk). Meneer vond de auto te hard geveerd, stuiterde te veel, gas reactie was te agressief.....zucht.

Dus nu heb ik gezegt...neem dan een 1.4 T-Jet Emotion. Die heeft dan helaas niet de sportstoelen, vette velgen, minder hard geveerd. Maja wel die motor :)

Dus nu ging die dat overwegen.

@ Stephan: T-Jet :) Die gaat als een kannon :D Wordt nog een karwei om me vader een Grande Punto Abarth te laten nemen...1.4 T-Jet 155pk en dan met een Booster kit upgraden naar 180pk :D

Status
Not open for further replies.
Back