Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
*ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping*

Meer een soort ouderwetse wekker die je het liefst tegen de muur kapot gooit. ( à la kerstcavia/eekhoorn van de buurvrouw ;))

Echt superirritant.

Die sensor zit over het algemeen alleen bij de bijrijdersstoel dacht ik.

Meer een soort ouderwetse wekker die je het liefst tegen de muur kapot gooit. ( à la kerstcavia/eekhoorn van de buurvrouw ;))

Echt superirritant.

Die sensor zit over het algemeen alleen bij de bijrijdersstoel dacht ik.

In Golf V zit hij ook op de passagiersstoel.

Maar, jullie zijn allemaal van plan veel moeite te doen, om je gordel niet om te kunnen hebben.
Imo heb je dan 2 nadelen, het kost je geld en/of moeite, en als je ook maar 30 rijd en je botst zit je met je hoofd in je raam en kan je die ook nog is betalen.
Als ik zonder gordel rij voelt dat gewoon ook echt raar aan, vind het wel prima iig.

Ik rijd met mijn huidige baan in veel verschillende auto's per dienst. Elke 5 minuten wel een ander over het algemeen. Dan ga je dus nooit je gordel omdoen, zeker omdat je niet van het terrein afkomt. Plus het kost je onnodig veel moeite en tijd.

Eindelijk kan de nieuwe Bravo komen :W Auto van me pa heeft een dealer vanmorgen verkocht.

Dus we gaan van:
fiatcroma1.jpg

Naar:
fiat_bravo_01_ab.jpg

Waarschijnlijk in deze kleur en anders in Masarati Blauw. En het betere is dat het met een T-Jet motor is....dus 1.4 turbo 150pk 8) Uiteraard met 18"

Heb die wagen al eens in het echt gezien, (een blauwe met kleinere velgen dan op de foto)

Vind het wel een hele mooie wagen moet ik zeggen, maar vind fiat zowieso goed bezig. (500 etc.)

Status
Not open for further replies.
Back