Die nieuwe X5 is inderdaad echt mooi...veel strakker als de oude. Wanneer komen de zwaardere motoren uit dan? Neem aan dat er iig weer een dikke 4.6L komt:W
Vanmiddag kwam ik ondernemer tegen hier uit de buurt, die kende ik toevallig. Hij had dit weekend een nieuwe X5 te leen.
Het was off. een zwarte, maar vanwege races op zandvoort was hij compleet wit bestickerd, geen zwarte lak meer te zien. En dit icm zwarte 19inch velgen, echt helemaal geweldig!
morgen weer ff kijken met me pa naar een andere auto.
hij heeft nu een toyota avensis uit 2000 maar deze gaat weg en hier komt hoogstwaarschijnlijk een nieuwe volvo s40 voor terug. maar het leuke is dat ik er bijna alleen maar in zal gaan rijden
en we hebben ook een 2e auto dat is een toyota yaris vvt-i t-sport uit 2004
daar gaan me ouders dan in rijden en hier rijd ik nu eigenlijk alleen in.
maar de volvo wordt een diesel omdat ik behoorlijk veel km maak en daarom zal ik hier in gaan rijden. mij hoor je niet klagen
zo wil me pa hem hebben alleen dan in de donkergrijze kleur.
achja dat is met de meeste nieuwere auto's...
normaal draag ik toch altijd m'n gordel dus heb ik er geen last van, maar als ik op m'n werk op t bedrijfsterrein rij niet, en dan wordt je wel gek ja
achja dat is met de meeste nieuwere auto's...
normaal draag ik toch altijd m'n gordel dus heb ik er geen last van, maar als ik op m'n werk op t bedrijfsterrein rij niet, en dan wordt je wel gek ja
Achter je rug hem in die sluiting stoppen heeft vaak ook geen zin meer. In die stoel schijnt een sensor te zitten bij die van mn pa. Als je met je kont omhoog gaat stopt het
Jep, was bij mn 407 ook. Had ik een zware tas op de passagiersstoel staan, ging dat klote ding af. Maar dan heeft het nog wel zin om hem erin te klikken achter je rug om.
Maar goed, je kan hem ook gewoon omdoen natuurlijk
uit laten zetten bij dealer kan vaak, tenminste bij mazda denk andere merken dus ook want zon klere piepje word je gek van(gaat uit na een paar minuten)