This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
ik vind de nieuwere suv's helemaal niet mooi. Enige die erop vooruit is gegaan is de Mercedes ML-klasse, die is echt mooi geworden. De rest is erop achteruit gegaan, maar moet ook nog ff wennen

Last edited:
ik vind de nieuwere suv's helemaal niet mooi. Enige die erop vooruit is gegaan is de Mercedes ML-klasse, die is echt mooi geworden. De rest is erop achteruit gegaan, maar moet ook nog ff wennen

Nou ik vind de nieuwe X5 ook helemaal niet verkeerd hoor!:~
En bij vele is het ook die kleur die het uitmaakt.

Nou ik vind de nieuwe X5 ook helemaal niet verkeerd hoor!:~
En bij vele is het ook die kleur die het uitmaakt.

mijn oom heeft de nieuwe X5 gekocht echt zalige auto qua wegligging tegen over vorig model.

Ik vind Q7 wel mooi

geef mij maar de G de 'moderne' klassieker , meest exclusieve ''suv'', beste qua hightech en ook beste in het harde werk

heb em sowieso 1x met duitse kenteken zien rijden in maastricht, en vorige week met belgische garageplaten + een nieuwe 3-serie cabrio erachter

SUV's zijn sowieso niet aan te zien.. of ze nou oud of nieuw zijn.
en zinvol zijn ze ook al niet. schieten compleet hun doel voorbij imo.

Gejank dat ze hun doel voorbij schieten. Iedereen moet lekker kopen waar hij/zij zin in heeft.

Doel voorbij streven is echt Groenlinks gehuil imho.

je gaat mij echt niet wijs maken dat zo'n q7 in ook maar een enkel opzicht beter is dan bv een a8, hoogstens zou het kunnen zijn dat je hem 'mooier' vind oid

mijn oom heeft de nieuwe X5 gekocht echt zalige auto qua wegligging tegen over vorig model.

Ik vind Q7 wel mooi

geef mij maar de G de 'moderne' klassieker , meest exclusieve ''suv'', beste qua hightech en ook beste in het harde werk

Buurman naast me heeft zijn oude X5 ook ingeruild voor een nieuwe, die hij midden april geloof ik moet krijgen (3.0 Diesel helaas)

SUV's zijn sowieso niet aan te zien.. of ze nou oud of nieuw zijn.
en zinvol zijn ze ook al niet. schieten compleet hun doel voorbij imo.

Doel van de fabrikant is zoveel mogelijk auto's verkopen/geld verdienen. Als je door een SUV in het gamma te nemen extra klanten aantrekt, waarom niet?

In dat opzicht is het idee suv zn doel niet voorbij geschoten

Of het nou echt functionele auto is, is een ander verhaal Dingen zijn iig niet bedoeld voor offroad, maar gewoon stukjes status denks.

Vind ook niet lang alle Suv's mooi, maar gefacelifte X5 en cayenne ownen wel :~

Last edited:
Status
Not open for further replies.