Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
Autootje van mijn vader:

S60 2.0T

100_2637_1.jpg

Toch vind ik dat een keer 1 van die lease rijders moet zeggen! Jongens sport kit erop en schroefset met set dikke velgen. Liefst in het zwart 8) Zo dik!

Mja, kerel bij mij achter heeft een zwarte s60 T5 met volvo sportkit en 19 inch eronder :~. Ding is echt mooi.

Maarja mijn vader vond hem zo wel best.

SAAB 93 2.0
SAAB 95 sport 2.0 turbo (190peekaa)

leuke bakken, hopelijk mag ik ze vanaf donderdag legaal bedienen :D

hoeveel rijd je per jaar..

Rond de 20K, maar ben nog student... Mijn vader vandaag. De *&%% wordtgewoon zeeziek in die Seat,, toch maar even naar de seat dealer bellen of er geen sportset te krijgen is..

Hij rijd 50 - 70 dz km per jaar maar van hem mag de auto wel stuk stugger als normaal zijn.

Niet al te beste foto's van mn pa's waggie: 325i executive uit eind 2003.

(En NEE, een man van 50+ gaat zn auto niet verlagen omdat het er tovver uitziet ;))

cimg2818re3.jpg

cimg2819pl4.jpg

cimg2821kz8.jpg

Zo 1tje staat in de garage stof te happen:+ (1e serie XJ6, 4.2 liter 6 pitter)

71jag02.jpg

En deze rijdt mn mama in het donkerblauw (1.6 16v)

rt.i.renault.clio.renaultsport.182.left.JPG

En ik rij ze allemaal :+

Wordt ook wel gebruikt hoor;) Was maar grapje... Zeker met dit weer :W

Echt ultieme cruisebak, dikke (laagtoerige) motor + automaatje 8)

Autootje van mijn vader:

S60 2.0T

100_2637_1.jpg

mn moeder rijd ook in een S60 maar met oude koplampen, die doffe.
ik probeer der dus al 300 jaar deze lampen aan te smeren en een paar mooie volvo velgen, maar ze moet er niks van hebben :'(

'ik vind mn auto mooi zoals die is, hou der nou is over op"

:'(

Dit is het laatste model, wordt nu uitgebracht als 2007 model. Ook met die knippers in de spiegels, andere grill, stugger geveerd en dat soort kleine dingen.

Vind et wel best zoals die nu is :)

achjah ouders altijd, me pa wilde ze wagen graag in het zilver, want dat was wel ok, en ook nog is veiliger :rolleyes:

Hmm, jaartje geleden was er in z'n onderzoek naar de samenhang tussen de kleur van de auto en het aantal ongelukken... Toen kwam eruit dat zilvere auto's het meeste ongelukken maken :P

De ouders van een oud klasgenoot van me kopen hun auto áltijd in het KNALrood, omdat dat opvalt in 't verkeer :rolleyes:.

Status
Not open for further replies.
Back