R-R5 papaya puree 12 March 2007 #743 ErwinZ said: De ouders van een oud klasgenoot van me kopen hun auto áltijd in het KNALrood, omdat dat opvalt in 't verkeer . Click to expand... Auto's horen zwart Behalve de Audi RS4, die hoort antraciet. VIND IK +pippi+
ErwinZ said: De ouders van een oud klasgenoot van me kopen hun auto áltijd in het KNALrood, omdat dat opvalt in 't verkeer . Click to expand... Auto's horen zwart Behalve de Audi RS4, die hoort antraciet. VIND IK +pippi+
ErwinZ GC Member 12 March 2007 #745 R-R5 said: Auto's horen zwart Click to expand... Klopt 8). Maar zij hebben echt altijd een knalrode auto. Stel je voor, een nieuwe passat, knalrood x|.
R-R5 said: Auto's horen zwart Click to expand... Klopt 8). Maar zij hebben echt altijd een knalrode auto. Stel je voor, een nieuwe passat, knalrood x|.
Ben Retired 12 March 2007 #749 1warm said: < foto > RolliN [O0n twenty2's yaW Click to expand... Leuk hondje. :*
Erik Banned 12 March 2007 #750 Is die Jag van je ouders? Die velgen zijn alleen in 18" geleverd dacht ik?
1 1warm Well-Known Member 12 March 2007 #751 klopt bijna , keb ze groter geshopd, vandaar die tekst eronder velgen zijn 19" IRL hondje is overleden :'( maarja 14,7 jaar en een bruin leven gehad inmiddels hebben we een nieuwe, zo'n zelfde
klopt bijna , keb ze groter geshopd, vandaar die tekst eronder velgen zijn 19" IRL hondje is overleden :'( maarja 14,7 jaar en een bruin leven gehad inmiddels hebben we een nieuwe, zo'n zelfde
R-R5 papaya puree 12 March 2007 #752 1warm said: klopt bijna , keb ze groter geshopd, vandaar die tekst eronder velgen zijn 19" IRL Click to expand... [ir]http://www.lamborghiniclub.com/Silver%20Gallardo.jpg[/ir] Mijn ouders auto. Heb er alleen ff de 16inch wielen weggesoept, het stoffen dak, de vormen wat veranderd, iets verlaagd, ander kleurtje gegeven en een andere omgeving eromheen gesoept. Voor de rest gewoon origineel. Oh, vergeet ik bijna de tekst eronder. :+:+:*:+:+
1warm said: klopt bijna , keb ze groter geshopd, vandaar die tekst eronder velgen zijn 19" IRL Click to expand... [ir]http://www.lamborghiniclub.com/Silver%20Gallardo.jpg[/ir] Mijn ouders auto. Heb er alleen ff de 16inch wielen weggesoept, het stoffen dak, de vormen wat veranderd, iets verlaagd, ander kleurtje gegeven en een andere omgeving eromheen gesoept. Voor de rest gewoon origineel. Oh, vergeet ik bijna de tekst eronder. :+:+:*:+:+
Robert Superrrjoden! 13 March 2007 #756 Valt opzich best mee, hij is al lager dan een normale fiesta. Zal straks wel een paar pic's schieten.
Valt opzich best mee, hij is al lager dan een normale fiesta. Zal straks wel een paar pic's schieten.
Ossje Well-Known Member 13 March 2007 #757 Arne said: Dat ding moet dus echt omlaag, tis net een Panda 4x4 zo Click to expand... Wat is daar dan mis mee?
Arne said: Dat ding moet dus echt omlaag, tis net een Panda 4x4 zo Click to expand... Wat is daar dan mis mee?
Arne Pia Maxiscooter FTW 13 March 2007 #759 Ossje said: Wat is daar dan mis mee? Click to expand... Niks hoor
dansend.zwijn chem0 13 March 2007 #760 Grappig die kentekens op die fiesta's tegelijkertijd afgenomen? :+