Jammer dat ze zo lelijk zijn :X
Eindelijk iemand die het met me eens is. Ik heb er al heel veel gezien en ik vind het denk ik 1 van de lelijkste SUV's die er rondrijdt.
X5 rijdt wel duidelijk beter dan een Q7, die is toch comfortabeler en hangt veel meer in de bochten. Je kunt gewoon merken dat een Q7 zwaarder is.
Zo prettig als een knalfa rijden ze geen van allen, dat doet geen een SUF.
X5 doet het niet slecht rijdt beter dan menig normale auto (koreanen etc), cayenne heb ik nooit in gereden.
Ik kan me dus amper voorstellen dat een Q7 rijdt als een natte krant, da's gewoon bullshit... Ik heb er (uiteraard) niet in gereden, maar zelfs de dingen die ik lees het tegendeel beweren zegt toch ook wat... X5/Q7/Cayenne schijnt gewoon goed te sturen, misschien wel beter als een Alfa 166 ()
Tjah, iedereen heeft recht op z'n mening, dus ook Stephan Clarkson...
*edit, paginaatje gemist, laten we deze discussie niet te lang maken*
X5 rijdt idd wel goed, Cayenne ook trouwens. Jammer dat in de Cayenne geen diesel te krijgen is, want zelfs de Turbo is op de snelweg echt niet zo snel meer. Mijn favoriet blijft de Range Rover, die heeft tenminste stijl
Q7 heb ik nog niet gereden, maar hij is imho echt TE groot, heel erg Amerikaans.
Hangt ook een beetje van je verwachtingen af natuurlijk. Denk dat niemand die graag sportief stuurt een SUV koopt
Q7 is dus echt wel vet :W ! Mooie bak Lennox !
Ik snap ook niet dat jij altijd overal moet reageren?
Moeten toch wat olie op het vuur gooien, lekker narren
ik houd ook van jouw :henko:
ik ben btw breeed opgeleid dus weet van alles iets 8P... daarom