This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
precies, tank is wrs. 80liter, olie 2 liter? + bestuurder erbij = 2400+ kg
Maargoed, wie zegt dat deze auto's gemaakt zijn om offroad te rijden? :L Mensen kiezen bewust voor een SUV omdat het gewoon anders is, niet om snel de bochten in te gaan of te crossen. Maarja, als alfa 1tje uitbrengt kan die dat wel allemaal :L

Een Q7 rijdt fijn voor een auto van dat formaat (dit is ook de enige relevante bewering), maar in het algemeen zal het weggedrag niet uitmuntend zijn. En op MSN iemand van het forum afkraken en het dan posten vind ik ongepast.

/edit: zo beter joost?

Last edited:
Ik kan me dus amper voorstellen dat een Q7 rijdt als een natte krant, da's gewoon bullshit... Ik heb er (uiteraard) niet in gereden, maar zelfs de dingen die ik lees het tegendeel beweren zegt toch ook wat... X5/Q7/Cayenne schijnt gewoon goed te sturen, misschien wel beter als een Alfa 166 ( )

Tjah, iedereen heeft recht op z'n mening, dus ook Stephan Clarkson...

*edit, paginaatje gemist, laten we deze discussie niet te lang maken*

Haha, kan me echt geen ruk schelen of jij of je vriend het gelooft of niet :+

Maar ik heb in de benzine gereden voor als je het interesseerd.

/edit: excuus ik loop pagina'tje achter.

X5/Q7/Cayenne schijnt gewoon goed te sturen, misschien wel beter als een Alfa 166 ( )
X5 rijdt wel duidelijk beter dan een Q7, die is toch comfortabeler en hangt veel meer in de bochten. Je kunt gewoon merken dat een Q7 zwaarder is.
Zo prettig als een knalfa rijden ze geen van allen , dat doet geen een SUF.
X5 doet het niet slecht rijdt beter dan menig normale auto (koreanen etc), cayenne heb ik nooit in gereden.

Ik weet niet wat jullie altijd zitten te zeveren, maar zoek maar eens een post op waarin ik een bepaald merk in de hemel prijs.

Jullie hebben een beetje het oppervlakkige idee dat ik elke alfa ongeacht wat het is, perfect vind. Dan kan ik je wel uit die droom helpen, dat is niet zo.

Dus richt je aub meer op de feiten in plaats van doelloos afkraken zonder onderbouwing. En btw. het hele suv idee vind ik gewoon lame.

Uhh ja? Kijk bijvoorbeeld eens na het gemonteerde differentieeel van de Q7, dan weet je zelf natuurlijk ook wel dat het niet voor off road geschikt is Martin. En iets wat 2400 kg weegt, 5 meter lang is en 2 meter hoog stuurt niet scherp.

Maar ja, Audi is cool, tof en geweldig, dus elke Audi is zowiezo beter dan alle andere of niet Martin.

Met zn auto moet je ook niet offroad gaan, daar moet je mee pimpen 8)

In de blubber spelen doe je maar met een suzuki jeep ding

Status
Not open for further replies.