Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
Auto van me pa:
pgrande3.jpg

Volgende week wordt het er zo 1, maar dan in blauw:
[IR]http://autoimage.autoweb.cz/fiat/Fiat_Croma-004.jpg[/IR]

En ma rijdt hier in:
fiat-panda.jpg

hele dikke bak man, congrats :) echt een van de dikkere (de dikste?) suv momenteel imho :) die ouwe heeft het goed voor elkaar denks :P
Hoe is eht trouwens afgelopen met die schades van die inbraak toen? dat was toch jouw pa zn q7?

//edit//
@lennox is dit.

Ter compensatie voor het lange wachten ook nog voor 2 personen een Quattro dag gekregen :W . Dan ga ik dus prima mee.

Leuk dat ze je dat hebben wijsgemaakt :P.. Bij aanschaf van elke Quattro audi krijg je dat Cadeau! ;) Neemt niet weg dat het erg tof is!

Pa van een maat van mij heeft ook een Q7, maar dan de benz uitvoering. Erg vet, is maar iets slomer dan mijn Skyline ;)

hele dikke bak man, congrats :) echt een van de dikkere (de dikste?) suv momenteel imho :) die ouwe heeft het goed voor elkaar denks :P
Hoe is eht trouwens afgelopen met die schades van die inbraak toen? dat was toch jouw pa zn q7?

//edit//
@lennox is dit.

Ja. Kan er niks meer van zien en ik mag aannemen dat de airbag er ook weer in zit :D

@ Lars. Ik was er niet bij ;) . Was vandaag gewoon werken, maar vind het wel tof zo'n dagje. Ik weet ook niet precies welke kleur die heeft. Heel donker grijs geloof ik. Morgen maar eens op mn gemakje kijken.

Lavagrey dan ws als ik het goed heb 8), echt een koningsbak hoor, petje af :W.. die halogenlampjes in de buitenspiegels zijn ook best chaaaafff!

Gasten ff een vraagje:

Mijn pa verblijft zeer regelmatig in Japan (voor langere tijd) ivm zijn werk, en nu hoorde ik ergens dat als je in het buitenland een auto hebt, en daar een half jaar in rijdt, je hem mag invoeren zonder belasting etc.

Klopt dit? Hij zit er namelijk over na te denken om daar dan een Porsche Carrera 4S te kopen (kosten niks vergeleken met hier) en hem na een half jaar hierheen te halen :)

ja daar heb je een punt maar als hij er eenmaal is (hier in NL) dan maakt het niet zoveel meer uit (niet om patserig te klinken ofzo), het gaat meer of het echt mogelijk is hem dan zonder al die NL belasting etc. hem hier ''in te voeren''

collega van me pa heb t wel gedaan maar hij woonde in amerika (al heel z'n leven) en is nu voor een (onbepaalde) tijd in nederland..
gewoon op nederlands kenteken en dus geen BPM

collega van me pa heb t wel gedaan maar hij woonde in amerika (al heel z'n leven) en is nu voor een (onbepaalde) tijd in nederland..
gewoon op nederlands kenteken en dus geen BPM

Ja precies, vriend van me pa die daar nu al een jaar woont heeft ook een Porsche gekocht, om hem over een half jaar als hij weer terug gaat naar Nederland, mee te nemen.

Maar wist niet of het nou echt kon ofniet

Status
Not open for further replies.
Back