This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
Wat denk je van nieuwwaarde.

Wegenbelasting gaat naar gewicht en natuurlijk ook type brandstof dat de auto heeft.
Ja maar dat begrijp ik dus echt niet. Wat heeft de nieuw waarde van je bak (misschien zelfs dagwaarde), te maken met een WA verzekering dan? Of ben ik nu heel dom? :X

Wa verzekering heeft niets met nieuwwaarde te maken hoor,
er wordt vooral gebaseerd op: leeftijd/schadevrije jaren/gewicht auto/vermogen auto
(voor wa dan he)

jah goed he.. rijd nog steeds heerlijk. Verder niet veel bijzonders, rijd nu met 17 inch orgineel icm met winterbanden.. niet echt verdere plannen.. maybe 19 inch rs6, maar zie wel, vind t nu allemaal wel prima zo

Kia Sorento van me pa (prcie shetzelfde getuned bij Maximo in duitsland) alleen dan zilver.

De golf3 VR6 an mn moeder die over 2 jaar van mij is (Niet de echte natuurlijk maar wel met angel eyes!!!)

@pruttelbakje; neej, plannen zijn opeens 180 graden gedraaid.. lang verhaal..

@ erik: neej, 4.2 supercharged.. t rijd super.. maar kan niet tippen aan de kracht van de cayenne turbo.

IMO de mooiste SUV die er is, een Range Rover Sport. Fraai ding ook...

Die Touran op de vorige pagina, leuk hoor, voor een busje. Ze rijden wel lekker, das een ding wat zeker is.
Alleen die kleur zilver is de meest standaard kleur waar je ze in ziet, das dan weer jammer.

Jah, dat donkergrijze @posted vind ik ook veel mooier... RR Sport is echt zo'n koningsbak :W VEEL mooier dan een Cayenne... Plannen 180 graden gedraaid? Ben je vrijgezel geworden ofzo, Carlosz?

Status
Not open for further replies.