Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
Een 2.2 VTEC juist ja :rolleyes:

S2000 is niet anders te leveren dan met een 2.0 240pk. Dat zou dus betekenen dat ie is opgeboord, maar als ik dat blok zo zie is er niks aan veranderd.

Honda=2.2 V-tech is andere motor heeft hem gekocht van een honda dealer.
Mjah ivm die tuningstyle is al veranderd.
In tjoeningboekjes staan ze toch ook altyd zo dus het leek me wel leuk zo foto's te maken
En dats in een lelyk wielhouder achteraan op die cayenne.
Het is exclusief maar kk eerlijk.
Ik kan spytig genoeg nie kiezen welke auto's me ouders kopen anders stonden er nu aston martins en een dikke audi A8 V10 ofzo.
En dat wielhouderding kan er niet af het is een volledige andere bumper en aan het chassis is ook iets anders onderaan waardoor een orginele bumper er nietmeer op past.
Heb het allemaal allis bekeke :p
Auto's gaan binnekort toch buiten dus dan komt er wel iets anders leukers.
En ivm verzekering in be werkt verzekering op pk's en type auto
Honda S2000=sportwagen kk duur.
Cayenne=personenwagen ook duur vroeger konj inschryven als lichte vracht nu nietmeer. klootzakken
In NL werkt verzekering toch op gewicht van auto niet?
By ons dus op pk's
Mjah
Thx voor redelijk positieve reacties.

whaha, idd, SUV's konden vroeger als lichte vracht, vandaar dat het hier stikt van x5'en, ml's enz..

Last edited:
Geen idee. Viel me alleen op dat bijna alle new mini's met panorama dak geimporteerde auto's zijn (weinig in Nederland geleverd ofzo?) . Deze komt oorspronkelijk ook uit Duitsland, alle boekjes erbij enzo. Alles zit er gewoon op en aan volgens mn pa. Reed ook lekker door heb ik van horen zeggen :)

Status
Not open for further replies.
Back