Jules Banned 7 January 2007 #242 Overdrive said: @erwinz Ja hy had eerst een golf 4. En daarom dus die vw plaatjes dan die a4 gekocht en nooit veranderd. Velgen zyn nu weg zitte weer de orginele op. Is veeel lelyker maar hy trekt wel sneller op nu. Grtz en thx voor positieve reacties Click to expand... volgende keer misschien de goede bandenmaat erop zetten?
Overdrive said: @erwinz Ja hy had eerst een golf 4. En daarom dus die vw plaatjes dan die a4 gekocht en nooit veranderd. Velgen zyn nu weg zitte weer de orginele op. Is veeel lelyker maar hy trekt wel sneller op nu. Grtz en thx voor positieve reacties Click to expand... volgende keer misschien de goede bandenmaat erop zetten?
BartB. Banned 7 January 2007 #243 over het algemeen rijden die belgen wel allemaal in dikke autos alleen wat zit er voorn lelijk ding achterop die cayenne ? band houder geval
over het algemeen rijden die belgen wel allemaal in dikke autos alleen wat zit er voorn lelijk ding achterop die cayenne ? band houder geval
Jorne Turbo Turbo! 7 January 2007 #246 Jules said: tuning style 8P Click to expand... Arne said: Open Tuning Style man! *doet deur open* Click to expand... *Ligt op de grond hahahahhahahhahha !!!!!!
Jules said: tuning style 8P Click to expand... Arne said: Open Tuning Style man! *doet deur open* Click to expand... *Ligt op de grond hahahahhahahhahha !!!!!!
Stephan. Senior User 7 January 2007 #248 Snap de link tussen tunen en motorkap open ook niet? Bij zowel de audi als de merc kijk je tegen een plak plastic aan.
Snap de link tussen tunen en motorkap open ook niet? Bij zowel de audi als de merc kijk je tegen een plak plastic aan.
1 1warm Well-Known Member 7 January 2007 #251 :') wel aardige bakken, maar je bent wel een opscheppertje met broer (21 jaar) en moter (voor mijn huis) etc. LB info maar dikke bakken 8)
:') wel aardige bakken, maar je bent wel een opscheppertje met broer (21 jaar) en moter (voor mijn huis) etc. LB info maar dikke bakken 8)
Erik Banned 7 January 2007 #252 Dit hele topic is toch om op te scheppen? Prima! Hij doet t gelijk goed en post gelijk zijn hele schoonfamilie erbij :+
Dit hele topic is toch om op te scheppen? Prima! Hij doet t gelijk goed en post gelijk zijn hele schoonfamilie erbij :+
Aplus Well-Known Member 7 January 2007 #253 haha echt he He maar haal snel ff dat wiel van die Cayenne af
Plantje Retired :P 7 January 2007 #254 hahaha, die tuning style en het wiel achterop de cayenne was me niet eens opgevallen 8P, wel geinig
Mitsjiel FAC member y0! 7 January 2007 #255 Overdrive said: Schoonbroer(21jaar) Honda s2000 2.2V-tech 280pk Click to expand... VTEC godverdomme!
Mechanic wannabe 7 January 2007 #257 Mitsjiel said: VTEC godverdomme! Click to expand... Daarbij is een S2000 toch 2.0 :X
Jules Banned 8 January 2007 #259 Mitsjiel said: VTEC godverdomme! Click to expand... nee het is de nieuwe s2000, die heeft de 2.2 kleppen per cilinder technologie: 2.2v-tech dus binnenkort post ik wel een foto van me pa's volvo.... misschien wel open tankdop tuning style :~
Mitsjiel said: VTEC godverdomme! Click to expand... nee het is de nieuwe s2000, die heeft de 2.2 kleppen per cilinder technologie: 2.2v-tech dus binnenkort post ik wel een foto van me pa's volvo.... misschien wel open tankdop tuning style :~