A #AthenA# MHR MH RX Beuner 15 January 2007 #323 ErwinZ said: n000hhh met echte angel eyes! Geen eigen pics? Click to expand... Nope... geen eigen pics.. maar hij heeft wel angel eyes...
ErwinZ said: n000hhh met echte angel eyes! Geen eigen pics? Click to expand... Nope... geen eigen pics.. maar hij heeft wel angel eyes...
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 16 January 2007 #326 Lennox said: Ojee. Bart ziet zijn kans schoon. Click to expand... {! OFFTOPIC!
Lennox Well-Known Member 16 January 2007 #327 Nou even ontopic dan maar. Mn ma dr Cooper staat voor de deur. Rijdt erg grappig vind ik. Erg stil ook van binnen. Ik ben te lam om foto's te maken, dus dat komt ooit nog wel. Als die kk Audi er een keer voor staat ofzo. 2 vliegen in 1 klap dan.
Nou even ontopic dan maar. Mn ma dr Cooper staat voor de deur. Rijdt erg grappig vind ik. Erg stil ook van binnen. Ik ben te lam om foto's te maken, dus dat komt ooit nog wel. Als die kk Audi er een keer voor staat ofzo. 2 vliegen in 1 klap dan.
Hans F. Well-Known Member 16 January 2007 #328 nu lam? tentamens gehad ofzo Ik ben vrijdag ook weer klaar +ralf+
Maitre R. [King of Coke] 16 January 2007 #329 Zo'n RR is wel leuk, alleen vind ik 't jammer dat als je er achter rijd alles ziet, ophanging, uitlaat enz... Vind dat toch iets minder.
Zo'n RR is wel leuk, alleen vind ik 't jammer dat als je er achter rijd alles ziet, ophanging, uitlaat enz... Vind dat toch iets minder.
Lennox Well-Known Member 16 January 2007 #330 Hans F. said: nu lam? tentamens gehad ofzo Ik ben vrijdag ook weer klaar +ralf+ Click to expand... Jullie zitten met Trimesters zeker. Wij met 4 blokken gewoon. 1 en 2 februari een tentamen maken Gewoon geen zin :Z
Hans F. said: nu lam? tentamens gehad ofzo Ik ben vrijdag ook weer klaar +ralf+ Click to expand... Jullie zitten met Trimesters zeker. Wij met 4 blokken gewoon. 1 en 2 februari een tentamen maken Gewoon geen zin :Z
Hans F. Well-Known Member 16 January 2007 #331 Wij hebben semesters, half jaar zit voor mij bijna weer op. Ik heb het er wel weer mee gehad.
aC'88 push it to the limit 16 January 2007 #332 Eindelijk es de auto laten wassen, nu ze schoon zijn vind ik het niet slecht, alleen die ringen moeten ook zwart. jaja, in een half jaartje ongeveer
Eindelijk es de auto laten wassen, nu ze schoon zijn vind ik het niet slecht, alleen die ringen moeten ook zwart. jaja, in een half jaartje ongeveer
Plantje Retired :P 16 January 2007 #335 kvind em ook echt super dik, houdt persoonlijk niet echt van de velgen, maar verder echt super :~!!
aC'88 push it to the limit 16 January 2007 #339 Interieur is wel mooi om te zien ja Hebben ze mooi gedaan bij audi. nog een fotootje
G Gearox_911 Guest 16 January 2007 #340 Toch steken die naafdoppe heel erg af, omdat voor de rest niks meer chrome is op die auto. Miss dat A6 logo van de klep verwijderen word die wel clean van. Maar is wel echt een hele dikke bak :W
Toch steken die naafdoppe heel erg af, omdat voor de rest niks meer chrome is op die auto. Miss dat A6 logo van de klep verwijderen word die wel clean van. Maar is wel echt een hele dikke bak :W