Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
Interieur is wel mooi om te zien ja :) Hebben ze mooi gedaan bij audi.
nog een fotootje

2vte0qq.jpg

Je NR bord is nog best leesbaar hoor.. VLF - 107?:+

Lekker boeiend, het is zowiezo kansloos om je nummerbord weg te halen.

Interieur is opzich wel mooi, maar toch wel een beetje aan de saaie kant. Maar ja, ik ben verwend natuurlijk :D

Hoe oud ben je eigenlijk Stephan? Net in de puberteit of zo? GVD ga je lekker tegen je ouders afzetten of zo :P

Waarom doe je het. Het slaat gewoon nergens op. Je kan namelijk echt 3x niks met een nummerbord. En al zou je een naam kunnen vinden, schaam je je er voor ofzo.

En ik woon op mezelf hoor Arne ;)

Lekker boeiend, het is zowiezo kansloos om je nummerbord weg te halen.

Interieur is opzich wel mooi, maar toch wel een beetje aan de saaie kant. Maar ja, ik ben verwend natuurlijk :D

Verwend met wat?
Interieur in een auto hoort imo juist overzichtelijk en zakelijk te zijn. Geen miljoen overbodige knopjes.

Meeste knopjes zitten in duitse auto's hoor :! Check bij versnellingspook.

Maar alfa romeo bouwt uiteraard zeer mooie interieurs. Vergelijken nu is lastig, dus bekijk eens een 10 jaar oude bmw, dat ziet er echt spartaans uit en een 10 jaar oude alfa, wat er stuk moderner uitziet.

2ff4405389b7251b293abcb55c2c6bf3.jpg

inner_640_480.jpg

Maar smaken verschillen, en ik vind dat heus niet erg hoor als iemand Audi mooier vind. Alleen maar beter, anders rijdt iedereen dezelfde auto, mits hij 'm kan betalen.

Meeste knopjes zitten in duitse auto's hoor :! Check bij versnellingspook.

Maar alfa romeo bouwt uiteraard zeer mooie interieurs. Vergelijken nu is lastig, dus bekijk eens een 10 jaar oude bmw, dat ziet er echt spartaans uit en een 10 jaar oude alfa, wat er stuk moderner uitziet.

Maar smaken verschillen, en ik vind dat heus niet erg hoor als iemand Audi mooier vind. Alleen maar beter, anders rijdt iedereen dezelfde auto, mits hij 'm kan betalen.

6rrZPfr1x0pLuFYPuDX0jA==.jpg

Tis maar net welke versie je pakt.. Met climatecontrol erin ziet het er al modern uit.. (Dit is van een BMW uit '96)
Ik vind persoonlijk de Alfa interieurs om te huilen met altijd die verzonken metertjes etc :)

Dikke A6, echt heel vet... Zijn die velgen 18"? Ik heb echt het idee dat je met de huidige generatie grotere middenklassers standaard 19"+ nodig hebt om hem echt dik te laten ogen 8P

Stephan & Arne gaan lief doen tegen elkaar? :love:

ik zou de velgen matzwart vetter vinden, en idd alles zwart of meer chrome.

en 8erkant btje cleanen idd.

neemt btw niet weg dat die TE vet is.
eneh...in een half jaar 60k :o dan zit je echt bijna full time in de wagen.

achterkant gaat gecleaned worden, wanneer, geen idee :p En die velgdopjes, die ga ik es proberen te spuiten, erger als dit kan het imo niet :)

Status
Not open for further replies.
Back