Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
272 ;)

Maar dat je er een M3 mee voor blijft, denk t niet

Eerste paar meters geloof ik best dat die diesel eerder vooruit komt. Vergeet niet hoeveel koppel een diesel heeft :).

Maar dan praat ik ook alleen over de eerste meters...
 
Jaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa.

270 tegen 340 o.i.d.

Vergeet het maar... Koppel is leuk, maar dit is te groot verschil.

*edit* De M3 heeft dus stuk MEER vermogen en een stuk MINDER gewicht :rolleyes:
 
Dan nog, die 14 pk maakt ook niet uit :+

0-100 in 5.2 (M3) tegen 6.5 (535d), dat is genoeg verschil. 1470 kg tegen 1635 kg. En als we over de eerste meters praten, daar heb je natuurlijk niks aan... Met een fiets ben je de eerste meters altijd sneller, immers 8P
 
Dan nog, die 14 pk maakt ook niet uit :+

0-100 in 5.2 (M3) tegen 6.5 (535d), dat is genoeg verschil. 1470 kg tegen 1635 kg. En als we over de eerste meters praten, daar heb je natuurlijk niks aan... Met een fiets ben je de eerste meters altijd sneller, immers 8P

welke 14 pk? Jij hebt het zeker over 286pk en 272pk, ik dacht dat het std. 286 was. ;) Maar is blijkbaar 272. Met chip zal het wel boven de 300 moeten zijn :)
Maja, idd, LB :p Als ik ooit de kans heb zal ik het wel es filmen
 
met een beetje chip gaat dat zeker wel richting de 300pk ja. Trekkracht richting de 600nm (!!).
Diesels chippen altijd lekker hoog op. Mijn mondeo gaat voor 600 pleuro naar 165pk en 360nm.
Dan trekt ie de eerste meters echt wel harder op als mn beemer met zn 280nm bij 4000 toeren. Maar die trekt in zn twee wel naar de 110 in een secondetje of acht. Dan is de mondeo al ver te zoeken.
 
de 535d van mijn vader:

2j5bfrt.jpg


2sbvlau.jpg


in de zomer nieuw gekocht , m sport pakket , high excutive (of hoe je dat ook schrijft) 19 inch m-velgen 1 van de eerste 5 series met deze velgen eronder in de zomer
 
zal morgen eens wat betere foto's schieten , maar waarom zou er geen m op mogen? volgensmij heeft deze bmw hetzelfde onderstel als een m5 en bijna dezelfde bodykit, de kit van de echte m5 is natuurlijk wel wat mooier nog , maar deze mag er ook wezen dacht ik zo :) ook al zie je het nu niet zo goed op de foto's
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top