Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
die kleine velgen zijn zodat ie dieper kan zakken zodat ie neit zo lomp hoog staat.:rolleyes:

Kijk gvd is naar die foto. Dat ding staat super hoog :D
Moet gewoon een inch groter onder, staat 10x beter.. Die mindering in comfort (zal vast wel meevallen in een Q7) neem je dan maar voor lief.. Uitstraling van die bak is een stuk minder zo. Maar zoals al is gezegt daar let je niet meer op als je 50 bent, dan boeit alleen de binnekant waar je zelf in zit :p
 
Die ouwe hier is ook 50 :p, maar kijkt nog altijd naar velgen (gelukkig), laatst op de Mini ook nieuwe 17'' ipv std. 15'' gedaan :#

Achja, alleen nu op beide autos winterbanden dus std. velgen :X

@ Lennox, super dikke bak :7!

Me vader is ook alweer naar een andere auto op zoek (heeft deze vanaf Januari 2006 8P), wou wel iets in trend van een 6-er, mja dan kunnen wij er niet meer allemaal bijin..

En een X5, tja dat vindt hij net wel, net niet.. mja we kijken wel ff als de nieuwe X5 binnen is bij de dealer. :)
 
Ja en vanmiddag begon die over een 535D, aanzien hij best wel veel rijdt (zaak in Duitsland, Belgie, Spanje, en hier in NL)... En die wou die dan wel laten chippen..

Dus.. std. heeft 535D 275 PK ofniet?? :p

Achja, zal wel weer een verrassing zijn wat er komt.. (is btw voor 2007 dus)..
 
Ja en vanmiddag begon die over een 535D, aanzien hij best wel veel rijdt (zaak in Duitsland, Belgie, Spanje, en hier in NL)... En die wou die dan wel laten chippen..

Dus.. std. heeft 535D 275 PK ofniet?? :p

Achja, zal wel weer een verrassing zijn wat er komt.. (is btw voor 2007 dus)..

286 :W

Oom van een vriend van me heeft een 535D+chip, M-pakket met M6 velgen, ding is gewoon bruut en heeft heel veel koppel! :D Hij zegt zelf dat die een M3 eruit trekt (M3 komt em wel voorbij, het gaat puur om de eerste versnellingen)
 
535 was gister bij topgear.

Ding kwam goed van zijn plek. Zelfs jeremy stond ervan te kijken.
 
286 :W

Oom van een vriend van me heeft een 535D+chip, M-pakket met M6 velgen, ding is gewoon bruut en heeft heel veel koppel! :D Hij zegt zelf dat die een M3 eruit trekt (M3 komt em wel voorbij, het gaat puur om de eerste versnellingen)

272 ;)

Maar dat je er een M3 mee voor blijft, denk t niet
 
272 ;)

Maar dat je er een M3 mee voor blijft, denk t niet

hmm net op autoweek gekeken, je hebt gelijk, hoe kom ik bij 286? :?
Hij zei zelf dat de M3 hem wel voorbij kwam, maar 1ste versnelling zat die hem wel voor. Maja, LB, 1 ding is zeker: ding is snel :p
Die gast heeft btw ook een 996 turbo met GT2 bodykit en Techart velgen :~
 
Telt het ook als je zelf een ouwelullenbak koopt. Had zo van iemands ouders kunnen zijn :p :W :

schuin_voren.jpg


Mondeo 2.0 TDCi Collection 4d. (130pk, 17", automaat, navigatie etc.etc.)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top