Show de auto ('s) van je ouders

Status
Not open for further replies.
me vader deawoo leganza, me moeder een fiat cinquecento die uit elkaar begint te vallen. allebei niet fotowaardig
 
Ouders
MB V-klasse (luxere Vito) CDI automaat zwart.
VW new Beetle 2,0 Highline ook zwart

Beetle ben ik meebezig in te ruilen op Peugeot 307cc en dan de dieselversie.
werk als verkoper bij peugeot...

Ik
nu Peugeot 206 XS Zwart (Demo)
en BMW E30 voor het driften ook zwart...

goed zwart gekleurd bij ons hahaha
 
Geen 207 joh als demo??

Ik hoop dat ik eind december in de nieuwe Honda CR-V mag gaan rijden :# Om er wat kilometers mee te maken :p
 
3zlukp3.jpg


2vls0h4.jpg


:)
 
ons nieuwe speelgoed
de nieuwe RAV4, sporteditie

Chrome bullbar is onderweg, maar was nog niet leverbaar
En me ma kon niet wachten om hem voor de deur te hebben :p

[IR]http://i13.tinypic.com/2w5j138.jpg[/IR]
[IR]http://i14.tinypic.com/42szqmd.jpg[/IR]

Heeft iemand nou dat nummerbord zitten soepen of lijkt dat maar zo? :?
 
Zo stond ie vandaag bij de dealer zei mn pa. Nog 10 werkdagen :D ofzo geloof ik , maar dat interesseert mn pa allemaal niet zo hoor. Auto is wel t laatste waar hij zich druk om maakt.
 
Jullie kregen toch Belgisch kenteken oid? Zag er pas een rijden in de Waerd met zo'n kenteken, dacht al dat die van jullie zou zijn :+

Like niet dus :p
 
Ook het eerste wat ik als minpunt vond. Heel mooie wagen... Maar dan wel met die andere velgen :)
 
Zei ik ook al tegen hem. Vind het zelf ook veel te klein, maar daar kijken ze niet meer naar als ze na de 50 zijn he :D . Geilen ze alleen op het dak en de lederen bekleding :p
 
Wij hebben een Opel Omega C 2,2 16v.
Geen idee hoeveel PK of zo..
Hij is donkerblauw metallic, heeft 17" velgen van Opel, leren bekleding, automatische vernsnellingsbak, alles electrisch ( tot het zonnenscherm bij de achterruit ) , en houten inleg in het dashboard, verder afneembare trekhaak en xenon..

morgen maak ik wel een foto

hier ff een google foto

3554.jpg


alleen andere kleur en zonder de bumpers, maar wel die velgen.


Ohwja, en waarom we niet zoals iedereen hier minimaal 2 auto's hebben? Omdat we ook nog een motor hebben ( m'n pa tenminste ), namelijk een Honda CB500..

M'n pa is internationaal vrachtwagenchauffeur en is nooit thuis, gaat maandags naar zijn werk en komt op vrijdag thuis, dus gaat op de fiets of op de motor naar zijn werk omdat het dichtbij is.

En ikzelf ben nog geen 18 maar ik ben van plan om een BMW 325i coupé te kopen
 
zo'n omega heeft mijn pa ook gehad, dan de 3.0 v6.

Nu lekker een Volvo s60 2.0T met leuke 17inchers en in de auto zo goed als alle accesoires die er zijn.
En Moeders en ikzelf rijden in een Nissan micra 1.2 80pk Tekna uitvoering.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top